۰
plusresetminus
چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۸

احیای ۶۲ هزار حساب کاربری مسدود شده در توییتر

ایتنا - ​​​​​​​طبق گزارشی جدید توئیتر اکنون مشغول انجام فرایندی است تا حدود ۶۲ هزار حساب کاربری مسدود شده که هرکدام بیش از ۱۰ هزار فالوئر دارند را احیا کند.
احیای ۶۲ هزار حساب کاربری مسدود شده در توییتر


این رقم شامل یک حساب کاربری توئیتری با بیش از ۵ میلیون فالوئر و ۷۵ حساب کاربری با بیش از یک میلیون فالوئر است. حساب های کاربری مورد بحث هنوز فاش نشده اند، هرچند ممکن است برخی اشخاصی که قبلا در این پلتفرم ممنوع شده بودند مانند استیو بنن مشاور سابق کاخ سفید در میان حساب های در حال احیا باشند.

به گزارش ایتنا از مهر، نشریه پلتفرمر ادعا می کند کارمندان توئیتر پروژه احیای حساب های کاربری را «انفجار بزرگ» نامیده اند. به گفته کارمندان در شرایطی که توئیتر بسیاری از نیروهای مهندسی خود را از دست داده، اجرای چنین پروژه ای ممکن است به بی ثباتی بیشتر در پلتفرم منجر شود.

در این میان رویترز نیز در خبری به نقل از یوئل راث رییس سابق اعتماد و امنیت توئیتر نوشته است این شبکه اجتماعی تحت کنترل ایلان ماسک( مالک جدید پلتفرم) به مکان امن تری تبدیل نمی شود. همچنین او در نخستین مصاحبه از زمان استعفا از سمش در توئیتر در ماه جاری اعلام کرد این شرکت نیروی انسانی کافی برای انجام فعالیت های ایمنی ندارد.

پس از خرید توئیتر توسط ماسک، راث در توئیتی نوشته بود: پلتفرم تحت مالکیت وی اقداماتی برای ارتقای ایمنی انجام داده است اما هنگامیکه در کنفرانس «نایت فاندیشن» از او سوال شد که همچنان همین نظر را دارد، در پاسخ گفت:خیر.

راث یکی از نیروهای قدیمی توئیتر بود که به برخی اقدامات این شبکه اجتماعی از جمله تعلیق دائم دونالد ترامپ( رییس جمهور سابق آمریکا) در سال گذشته میلادی کمک کرد.
کد مطلب: 70787
برچسب ها: توییتر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام