۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۸

جزئیاتی درباره قابلیت «Message Yourself» واتس‌اپ

با استفاده از قابلیت Message Yourself، می‌توانید یک دفتر خاطرات دیجیتالی در واتس‌اپ داشته باشید تا برخی از اطلاعات را همراه با مکالمات اخیر، مانند فهرست کارهایی که باید انجام دهید، فهرست خرید، یادآوری‌ها و موارد دیگر، در دسترس داشته باشید. حتی می‌توانید یادداشت‌های شخصی برای خود بنویسید و آنها را علامت‌گذاری کنید تا در آینده به آنها مراجعه کنید
جزئیاتی درباره قابلیت «Message Yourself» واتس‌اپ
قابلیت جدید واتس‌اپ، به نام Message Yourself، که برای کاربران امکان می‌دهد برای خودشان پیام ارسال کنند، در هفته‌های آینده برای همه کاربران قابل دسترسی خواهد شد. این پلتفرم پیامرسانی آنلاین متعلق به متا، ارائه این قابلیت را تایید کرده و اعلام کرده است که به همه کاربران آیفون و اندروید دسترسی خواهد داشت.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، در ماه اکتبر، وبسایت WABetaInfo که پیگیر به‌روزرسانی‌ها و قابلیت‌های واتس‌اپ است گزارش داد که این پلتفرم روی قابلیتی کار می‌کند که ارسال پیام‌ها را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. با این حال، در آن زمان، متا این قابلیت را با تعداد محدودی آزمایش‌کننده بتا از طریق واتس‌اپ بتا برای اندروید 2.22.24.2v آزمایش می‌کرد.
 
قابل پیشبینی است که واتس‌اپ به زودی یک به‌روزرسانی در Google Play Store و Apple App Store ارائه دهد. معمولاً وقتی یک قابلیت برای کاربران در سراسر جهان ارائه می‌شود، چند روز طول می‌کشد تا همه بتوانند از آن استفاده کنند. با استفاده از قابلیت Message Yourself، می‌توانید یک دفتر خاطرات دیجیتالی در واتس‌اپ داشته باشید تا برخی از اطلاعات را همراه با مکالمات اخیر، مانند فهرست کارهایی که باید انجام دهید، فهرست خرید، یادآوری‌ها و موارد دیگر، در دسترس داشته باشید. حتی می‌توانید یادداشت‌های شخصی برای خود بنویسید و آنها را علامت‌گذاری کنید تا در آینده به آنها مراجعه کنید. برای بسیاری از کاربران، قابلیت Message Yourself می‌تواند جایگزین اپلیکیشن یادداشت‌هایشان شود.
 

قابلیت مشابهی در حال حاضر در پلتفرم‌های پیامرسانی رقیب آن وجود دارد. به عنوان مثال، سیگنال دارای ویژگی Note to Self است که به کاربران اجازه می‌دهد یادداشت‌های شخصی ایجاد کنند. از سویی دیگر، تلگرام قابلیت پیام‌های ذخیره‌شده (Saved Messages) را ارائه داده است.
 
هنگامی که این قابلیت عرضه شود، نام خود را در بالای لیست مخاطبین مشاهده خواهید کرد که هنگام ایجاد یک چت، گروه یا انجمن جدید ظاهر می‌شود. هنگامی که روی نام خود ضربه بزنید، واتس‌اپ شما را به صفحه‌ای هدایت می‌کند که می‌توانید با خود چت کنید. در چت می‌توانید پیام‌های متنی، اسناد، یادداشت‌های صوتی، پیوندها، فایل‌های GIF و موارد دیگر را ارسال کنید. علاوه بر این، می‌توانید خود چت را در بالای صندوق ورودی خود پین کنید تا نیاز به جستجوی خاصی نباشد. همچنین اعلان‌هایی در مورد پیام‌هایی که برای خود ارسال می‌کنید دریافت خواهید کرد. در مجموع، این قابلیت جدید زندگی را برای کاربران آسان‌تر می‌کند، مخصوصاً برای کسانی که برنامه روزانه خود و سایر موارد مهم نیازمند به خاطرسپاری را در چت‌های واتس‌اپ لیست می‌کنند.
 
کد مطلب: 70775
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام