۰
plusresetminus
دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۰۰

رفع باگ کارت‌های گرافیکی انویدیا که به سیاه شدن صفحه منتهی می شد

ایتنا – کاربران کارتهای گرافیکی بسیار گران قیمت انویدیا چندی بود با مشکل سیاه شدن نمایشگر خود در زمان استفاده از این کارتها روبرو بودند ولی شرکت یاد شده سرانجام توانسته است تا این مشکل را حل کند.
رفع باگ کارت‌های گرافیکی انویدیا که به سیاه شدن صفحه منتهی می شد
کاربران کارت‌های گرافیکی بسیار گران قیمت انویدیا چندی بود با مشکل سیاه شدن نمایشگر خود در زمان استفاده از این کارت‌ها روبرو بودند ولی شرکت یاد شده سرانجام توانسته است تا این مشکل را حل کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، کارت‌های گرافیکی مدل‌های RTX 4080 و RTX 4090 پیشگامان مشکل یاد شده بودند و صفحه سیاه به مشکلی شناخته شده در آن‌ها تبدیل شده بود ولی به نظر می‌رسد که این مشکل سرانجام توسط انویدیا حل شده است.
 
با این حال مشکل یاد شده هیچ تاثیری بر روی عملکرد سیستم عامل و سایر اجزای دستگاه نداشته است و این امر به این معنی بوده است که شما حتی می‌توانستید در زمان روبرو شدن با این مشکل به سیستم بایوس خود دسترسی داشته و شرایط را بررسی کنید.
 
حال با ارائه یک به روزرسانی بر روی فرم ویر کارت‌های گرافیکی RTX 4080 و RTX 4090، مشکل یاد شده برای کاربران حل شده است و دیگر کسی با این معضل ربورو نخواهد شد.


البته باید به یاد داشته باشید که این مشکل برای تمام کاربران رخ نمی‌داد بلکه کاربرانی که دارای مد UEFI بر روی مادربرد خود بودند با این معضل دست به گریبان شده بودند.
 
انویدیای در این باره می‌گوید: «فرم وی پردازنده‌های گرافیکی ما و به روزرسانی این ابزار موجب می‌شود تا تشخیص داده شود که ایا نیاز به به‌روزرسانی وجود خواهد داشت یا خیر، همچنین در صورت وجود این نیاز، به کاربر اجازه انتخاب برای به‌روزرسانی یا باقی ماندن در نسخه فعلی نیز داده خواهد شد.»
 
همچنین پیشنهاد شده است که همه افراد فارق از نوع مادربرد خود، برای به روزرسانی ساختار نرم‌افزاری درایور گرافیکی خود اقدام کنند تا بتوانند از آخرین مزایای افزوده‌ شده بهره ببرند.
 
کد مطلب: 70659
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام