۰
plusresetminus
شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۵۰

سود نجومی لنوو از آشفته بازار روسیه

ایتنا – شرکت لنوو به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده کامپیوتر در جهان، در کشور روسیه همچنان به شدت پرسود است و درآمد بسیار بالایی از فروش لپ‌تاپ در این کشور داشته است.
سود نجومی لنوو از آشفته بازار روسیه
شرکت لنوو به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده کامپیوتر در جهان، در کشور روسیه همچنان به شدت پرسود است و درآمد بسیار بالایی از فروش لپ‌تاپ در این کشور داشته است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  Techradaer، نکته جالب از این درآمد این است که لنوو در ماه می از بازار روسیه خارج شده است و دیگر در این کشور محصول جدیدی عرضه نمی‌کند ولی همچنان سود بسیار بالایی در این منطقه به نام خود ثبت کرده است.
 
این شرکت در این کشور هنوز به عنوان پرفروش‌ترین برند لپ‌تاپ محسوب می‌شود و توانسته است که نسبت به سال گذشته با افزایش 3 درصدی فروش روبرو شود.
 
لنوو در نیمه نخست سال 2022 توانسته است تا تعداد 95 هزار کامپیوتر را در این کشور به فروش برساند در حالی که نزدیک‌ترین رقیب آن‌ها یعنی شرکت اچ پی توانسته است تا فرش 80 هزار دستگاهی داشته باشد که فاصله بزرگی بین این دو برند را نشان می‌دهد.
 
 
 
این شرکت در طول سال 2022 توانسته است تا با رشد درآمد 215 درصدی روبرو باشد. این امر نشان دهنده این است که در این سال تا پایان سومین سه ماهه، تعدا 61 هزار دستگاه بیشتر از سال‌های قبل به فروش رفته است.
 
البته طبیعی است که این آمار مثبت باقی نخواهند ماند و با توجه به خروج این شرکت از بازار روسیه، در آینده شاهد سقوط این آمار خواهیم بود زیرا این محصولات در این بازار به پایان خواهند رسید.
 
شایان ذکر است که پس از حمله روسیه به اوکریان، بسیاری از شرکت‌های نرم‌افزاری مانند گوگل و مایکروسافت به همراه شرکت‌های ارائه خدمات پرداخت مانند ویزا و مستر کارت، از این بازار خارج شدند و این امر آسیب بسیار زیادی به مصرف کنندگان روسی زده است.
کد مطلب: 70555
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام