کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گلکسی اس21 طلایی، لوکس‌ترین دستگاه اندرویدی

سايت خبری ايتنا , 20 آبان 1401 ساعت 3:00

ایتنا - با قیمتی در حدود 9742 دلار این «نسخه فوق یکتا» قابل تهیه است؛ این گوشی با طلای 24 عیار تزئین شده، و دارای طلاکوبی کربن و چرم کروکودیل است


هر نسل متوالی از تلفن‌های هوشمند – که با جدیدترین قابلیت‌ها عرضه می‌شود – با رشد تصادعی قیمت همراه است. به عنوان مثال، جدیدترین گلکسی اس 22 اولترا (که در هفت رنگ شیک قابل دسترسی است) با قیمت حیرت‌انگیز 1399.99 دلار به فروش می‌رسد. بهترین آیفون 14 پرو اپل – که تنها در چهار رنگ موجود است – با قیمت 1599 دلار قابل خرید است. آن هم برای گجت‌هایی که بعد از 6 ماه قدیمی می‌شوند. در حالی که با همان حدود 1400 دلار می‌توانید یک لپتاپ گیمینگ خوب و یا یک تلویزیون بسیار بزرگ 75 اینچی با ساندبار و ساب‌ووفر بخرید.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، فروشگاه اینترنتی Stuart Hughes، که در گذشته گرانترین کنسول پلی‌استیشن 3 ساخته شده را در معرض فروش گذاشته بود، اکنون گرانترین گلکسی اس21 موجود را به مشتریانش عرضه کرده است.
 
این وبسایت اعلام کرده است که با قیمتی در حدود 9742 دلار این «نسخه فوق یکتا» قابل تهیه است؛ این گوشی با طلای 24 عیار تزئین شده، و دارای طلاکوبی کربن و چرم کروکودیل است، در قسمت پایین  با طلا به صورت گلی شکوفا حکاکی شده و با دست پرداخت‌کاری شده است.
 


همچنین مشتریان می‌توانند این گوشی را با رزگلد 18 عیار یا پلاتین سفارش دهید. حتی این سفارش با جعبه چوبی «بی‌نظیر» و "گواهی اصالت" همراه شده است تا دوستان شما را شگفت‌زده و متحیر کند. این سامسونگ گلکسی S21 مدل 512 گیگابایتی آنلاک‌شده است تا با هر شبکه‌ای در سراسر جهان کار کند.
 
اما آیا این واقعاً گران‌ترین سامسونگ در کهکشان است؟ ظاهراً بازار به اندازه‌ای بزرگ برای این اقلام پرفروش وجود دارد که نه یکی، بلکه سه شرکت مختلف (Stuart Hughes، Caviar، و Aurum Edition) نسخه‌های فوق گرانقیمتی از اقلام معمولی را تولید می‌کنند. با توجه به گزینه‌های بسیار زیادی که در بازار در دسترس است، هر مشتری بالقوه باید تصمیم بگیرد که "لوکس" واقعا برایش چه معنایی دارد.
 


کد مطلب: 70314

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/70314/گلکسی-اس21-طلایی-لوکس-ترین-دستگاه-اندرویدی

ايتنا
  https://www.itna.ir