۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۲

افتتاح دفتر جدید آمازون در ریاض

ایتنا - شرکت آمازون از افتتاح دفاتر اصلی جدید خود در ریاض خبر داد که شامل بیش از 250 کارمند از بخش‌های مختلف این کشور است.
افتتاح دفتر جدید آمازون در ریاض


شرکت آمازون از افتتاح دفاتر اصلی جدید خود در ریاض خبر داد که شامل بیش از 250 کارمند از بخش های مختلف این کشور است.

به گزارش ایتنا از ایلنا، رونالدو موچوار، معاون آمازون در خاورمیانه و شمال آفریقا گفت: «ما از افتتاح دفتر مرکزی جدید خود در ریاض خرسندیم که بر تعهد ما برای خدمت به مشتریان، شرکای فروشندگان و کارمندان خود تأکید می‌کند.

موچور افزود: سرمایه‌گذاری ما در این کشور در بخش‌های مختلف مانند تجارت الکترونیک، دستگاه‌های هوشمند، خدمات پرداخت و غیره به رشد خود ادامه خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد که برج ریاض برای استقرار دفاتر اصلی جدید «آمازون» در کشور سعودی انتخاب شده و یکی از بزرگترین ساختمان‌های شهر است.

در ماه مارس گذشته، آمازون تفاهم نامه هایی را با وزارت سرمایه گذاری عربستان و اداره کل شرکت‌های کوچک و متوسط ​​به منظور توسعه تجارت الکترونیک در سعودی و افزایش حضور و سرمایه گذاری خود در  بازار منطقه امضا کرد.

آمازون فعالیت خود در عربستان سعودی را با خرید Souq.com در سال 2017 به مبلغ 580 میلیون دلار آغاز کرد.

"Amazon Saudi Arabia" در سال 2020 جایگزین "Souq.com" شد و "Amazon Prime" در اوایل سال گذشته در عربستان راه اندازی شد تا خدمات تحویل را در همان روز و روز بعد به مشتریان بیشتری در کشور ارائه دهد.
کد مطلب: 70089
برچسب ها: آمازون
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام