۱
۰
plusresetminus
جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۱۶

ایلان ماسک از فعال بودن اینترنت استارلینک در ایران خبر داد

ایتنا - به نظر می‌رسد که به احتمال فراوان، پایانه‌های دریافت اینترنت ماهواره‌ای استارلینک به صورت قاچاق وارد کشور شده‌اند و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.
ایلان ماسک از فعال بودن اینترنت استارلینک در ایران خبر داد

یکی از کابران توییتر که از نام او می‌توان دریافت که از طرفداران ایلان ماسک است، پرسشی را در لابلای بحث‌هایی درباره اینترنت ماهواره‌ای استارلینک از مدیرعامل اسپیس‌ایکس و تسلا پرسید.

به گزارش ایتنا از همشهری آنلاین، او پرسید: «آیا اطلاعاتی درباره کاربران احتمالی استارلینک در ایران داری؟» ماسک در جواب این کاربر این جمله را نوشت: «ترمینال‌های فعالی در ایران وجود دارد.»

به نظر می‌رسد که به احتمال فراوان، پایانه‌های دریافت اینترنت ماهواره‌ای استارلینک به صورت قاچاق وارد کشور شده‌اند و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.
کد مطلب: 70028
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
عزیزان ، امروز ممکن است اینترنت ایلان ماسک نیاز به تجهیزات فنی و پرهزینه داشته باشد ، اما با وجود سرعت رشد علوم تکنولوژی و خصوصا اینترنت که مانند رگ های حیاتی تمام جوامع شده ، شک نداشته باشید که در کوتاه ترین زمان با همین گوشی های قابل حمل و بدون نیاز به دیش دسترسی اینترنتی جهانی خواهد شد و در آنزمان نه فیلترینگ کارساز خواهد بود و نه هیچ روش قهرآمیز دیگر ، آیا بهتر نیست راهکاری مثبت به همراه تعامل با دنیای نوین بیابیم.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام