۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۰۰

مشکل نرم‌افزاری در آخرین به‌روزرسانی ویندوز 11

ایتنا – مایکروسافت به تازگی با یک مشکل بزرگ در زمینه اجرای نرم‌افزارهای دسترسی راه دور به ویندوز 11 روبرو شده است که این مشکل به واسطه به روزرسانی جدید این سیستم عامل به وجود آمده است.
مشکل نرم‌افزاری در آخرین به‌روزرسانی ویندوز 11
مایکروسافت به تازگی با یک مشکل بزرگ در زمینه اجرای نرم‌افزارهای دسترسی راه دور به ویندوز 11 روبرو شده است که این مشکل به واسطه به روزرسانی جدید این سیستم عامل به وجود آمده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، کارمندان مایکروسافت این موضوع را تائید کرده و اعلام کرده‌اند که کاربرانی که از راه دور به سیستم‌های ویندوز 11 دسترسی پیدا می‌کنند پس از اعمال آخرین به روزرسانی بر روی این نسخه از ویندوز، مشکلات بزرگی را تجربه کرده‌اند.
 
در طول چند هفته گذشته بسیاری از مدیران سیستم که از کاربران اصلی دسترسی راه دور محسوب می‌شوند، این مشکل را در فروم‌های ویندوز 11 العام کرده‌اند. بر اساس گزارش‌های مربوطه، مشکل اصلی در بخش دسترسی به وجود آمده است.
 
بر همین اساس مشخص شده است که کاربران نمی‌توانند به سیستم عامل وصل شوند و وضعیت درخواست در موقعیت در حال اتصال باقی می‌ماند و این امر موجب می‌شود تا مشکلات زیادی برای این دسته از کاربران به وجود بیاید.
 
مایکروسافت به صورت رسمی این موضوع را تائید یا تکذیب نکرده است و هنوز هیچ راه حل خاصی برای این موضوع توسط این کمپانی ارائه نشده است.
 
 
 

آخرین به روزرسانی ویندوز 11 که با نام 22H2 به کاربران عرضه شد در ماه سپتامبر به کاربران ارائه شده است. بهینه‌سازی‌های مختلف برای این سیستم عامل شامل بهبود تب‌های فایل اکسپلورر و گزینه‌های دسترسی پذیری بهتر و امنیت بیشتر بوده‌اند.
 
برای مثال به روزرسانی 22H2 عملکرد کارت‌های گرافیکی شرکت انویدیا به شدت با اختلال روبرو شده است.  در برخی موارد حتی گزارش‌ها نشان دهنده رخ دادن بلواسکرین در دستگاه‌های مجهز به پردازنده‌های نسل 11 اینتل نیز بوده‌ است.
 
هنوز ماهیت اصلی این مشکل مشخص نیست و تنها لینک ارتباطی بین تمام کاربران، به روزرسانی 22H2 است و سایر موارد در بین کاربران مختلف تفاوت‌های بسیاری داشته است.
 
با توجه به عدم توجه مایکروسافت به این موارد، پیشنهاد شده است که تا اطلاع ثانوی برای رفع این مشکل بهتر است به نسخه قبل از به روزرسانی 22H2 بازگردند و تا زمان رفع رسمی مشکل توسط مایکروسافت، به این نسخه به روزرسانی نکنند.
کد مطلب: 70020
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام