۰
plusresetminus
جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۸

درگیری‌های بی‌پایان ایلان ماسک توییتر

ایتنا -​​​​​​​ ایلان ماسک و توییتر هنوز برای پایان دادن به مرافعه حقوقی و هموار کردن راه برای نهایی شدن قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری این میلیاردر برای خرید این شرکت شبکه اجتماعی، به توافق نرسیده اند.
درگیری‌های بی‌پایان ایلان ماسک  توییتر

ایلان ماسک اواخر دوشنبه به توییتر پیشنهاد کرد اگر شکایت علیه او را پس بگیرد، می تواند تغییر رویه داده و توافق آوریل برای خرید این شرکت به قیمت ۵۴.۲۰ دلار برای هر سهم را دنبال کند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، تیم حقوقی توییتر و وکلای ماسک، روز سه شنبه قاضی پرونده را در جریان تلاش برای رفع عدم اطمینان دو جانبه و یافتن فرآیندی برای نهایی کردن قرارداد، گذاشتند.

ماسک قرار است روز پنج شنبه در شهر آستین تگزاس، شهادت دهد. وی شهادتی که قرار بود اواخر سپتامبر داشته باشد را با اشاره به نگرانی نسبت به احتمال ابتلای یکی از وکلای توییتر به کووید ۱۹، لغو کرده بود.

ارزش سهام توییتر، اوایل معاملات با ۲.۵ درصد کاهش، ۵۰.۷۲ دلار معامله شد. ارزش سهام این شرکت روز سه شنبه به بالاترین سطح از زمانی رسید که ماسک و توییتر در آوریل توافق کردند ماسک این شرکت را به قیمت ۵۴.۲۰ دلار برای هر سهم، خریداری کند.

بر اساس گزارش رویترز، ماسک که مدیرعامل شرکت خودروسازی برقی تسلا است، در ژوییه از توافق خرید توییتر کنار کشید و مدعی شد توییتر وی را در خصوص شمار واقعی حسابهای جعلی، گمراه کرده است.
کد مطلب: 69955
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام