۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۴

هزینه خدمات پولی تلگرام در هند نصف شد

ایتنا - ​​​​​​​تلگرام برای جذب کاربران در بزرگترین بازار این پیام رسان، هزینه اشتراک ماهانه برای کاربران پولی خود در هند را نصف کرد.
هزینه خدمات پولی تلگرام در هند نصف شد

تلگرام در پیامی به کاربرانش در هند اعلام کرد اشتراک خدمات پولی خود در این کشور را با تخفیف عرضه می کند. اشتراک ماهانه تلگرام، اکنون ۱۷۹ روپیه (۲.۲ دلار) قیمت دارد که کمتر از نصف هزینه قبلی ۴۶۹ روپیه (۵.۷۴ دلار) است. هزینه اشتراک ماهانه سرویس پولی تلگرام پریمیوم در بازارهای دیگر، بین ۴.۹۹ تا شش دلار است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، کاربرانی که این پیام را دریافت نکرده اند هم قیمت جدید را در بخش تنظیمات اپلیکیشن مشاهده کرده اند.

هند یکی از بزرگترین بازارهای تلگرام است. این اپلیکیشن پیام رسان بیش از ۱۲۰ میلیون کاربر ماهانه فعال در این کشور دارد و به این ترتیب، پس از واتساپ، دومین پیام رسان محبوب در هند به شمار می رود که بیش از نیم میلیارد کاربر در این کشور آسیای جنوبی دارد.

تلگرام که در سطح جهانی، بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد، سرویس پولی خود را ژوئن امسال با هدف بهبود فاینانس و تداوم فراهم کردن خدمات رایگانش، راه اندازی کرد. مشترکان این سرویس به امکانات مختلفی شامل امکان دنبال کردن هزار کانال، ارسال فایلهای بزرگتر و سرعت دانلود سریعتر دسترسی پیدا می کنند.

بر اساس گزارش وب سایت تِک کرانچ، تلگرام با این اقدام، به جمع شرکتهای فناوری پیوست که خدماتشان را با هزینه پایینتری در بازار هند عرضه می کنند. هزینه اشتراک ماهانه اپلیکیشن موزیک اپل در هند، ۱.۲ دلار است و هزینه خدمات نتفلیکس از ۱.۸۳ دلار شروع می شود.
کد مطلب: 69926
برچسب ها: تلگرام هند
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام