۳
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۳

ضرغامی: محدود کردن اینترنت یک تصمیم امنیتی است

ایتنا - ​​​​​​​عزت‌الله ضرغامی گفت: محدود شدن ظرفیت اینترنت در روزهای اخیر، یک تصمیم امنیتی و برای امنیت مردم بوده است.
ضرغامی: محدود کردن اینترنت یک تصمیم امنیتی است

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که در شورای عالی فضای مجازی نیز عضویت دارد، در حاشیه همایش توسعه گردشگری ایران کهن، درباره قطع اینترنت در هفته‌های اخیر، گفت: به دلیل اغتشاشات و ناآرامی‌ها و برخی تخریب‌ها که در نقاط مختلف کشور انجام گرفته، اقتضائات امنیتی باعث شده ظرفیت‌های اینترنت محدود شود تا از این مقطع عبور کنیم.

به گزارش ایتنا از ایسنا، ضرغامی اظهار کرد: محدود شدن ظرفیت اینترنت یک تصمیم امنیتی و برای امنیت مردم بوده است.

او در بیان علت این تصمیم گفت: چون بسیاری از این ساماندهی‌ها برای اغتشاشات توسط بعضی گروه‌های محدودی که بارها دستگاه های امنیتی درباره آنها به ما گزارش داده اند از طریق پلتفرم ها و ظرفیت‌های فضاهای مجازی صورت می‌گیرد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: معتقدم از این مرحله به سرعت عبور خواهیم کرد و به وضعیت عادی برمی‌گردیم.

ضرغامی که یکی از وزرای فعال کابینه دولت سیزدهم در فضای مجازی است و گزارش‌های کاری و سفرهای خود را بیشتر در دو پلتفرم اینستاگرام و توئیتر منتشر می‌کند، اظهار کرد: مردم ما حق دارند از بهترین خدمات اینترنت استفاده کنند، اینترنت پرسرعت با کیفیت بالا و توانمندی گسترده که بتوانند همه نیازهای خود را با استفاده از این خدمات مرتفع کنند.
کد مطلب: 69924
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
بزرگوار ، کلام و نظر شما متین ،اما گمان نمی کنید اینترنت معلول است؟ شاید اینترنت بستر انتشار کلام باشد ، اما آیا بهتر نیست از خودمان بپرسیم ، چه شده که مکان گفتارهای انتقادی به بستر اینترنت منتقل شده؟ آیا دلیلش نبود فضای مناسب بیان نقد نبوده ؟ و آیا با محدود کردن اینترنت ، نشر نقدها محدود می شود؟ با کمی دید منطقی و کمی سوال از خود ، می توانیم منطقی ترین نتایج را کسب کنیم. و شاید بهتر باشد طمع کاران و مال اندوزان دنیاپرست را محدود کنیم تا که نقدی نیاز نباشد ، به هر حال امید که هرچه هست ختم به خیر شود.انشااله.
feedback
Iran, Islamic Republic of
بزرگوار ، انگاری دستانی پنهان تلاش در گریختن نیروی های جوان و کارآمد این دیار به دیار غربت دارند، و بدون شک این روال بسود هیچکس نیست مگر آنانی که در دوردست حاکمیت دارند. امید که اینگونه نباشد و نشود.انشااله.
feedback
Iran, Islamic Republic of
بزرگوار کلام شما متین ، اما چنین تصمیمی به چه قیمت؟ آیا این محدودیت نتایج مثبت ببار آورد یا موجب افزایش نارضایتی شد؟ بسیاری کسب و کارشان لطمه دید ، بسیاری از تحصیل جا ماندند ، بسیار در همین بورس متضرر شدند و.... و بسیاری که اکنون به نوعی منتقد و ناراضی شدند ، مگر در اینترنت تا چند ماه پیش چه دیده شد بجز تخلفات مالی ، اقتصادی ، قانون گریزی عده ای قلیل ، آیا منافع عده ای قلیل با امنیت ملی گره خورده؟ در نهایت امید که با درایت و واقع بینی دلسوزان هر چه هست ختم به خیر شود. انشااله.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام