۰
plusresetminus
پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۹

فراخوان جدید طرح پژوهانه همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی

سومین فراخوان حمایت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی همسو با کسب‌وکار اپراتور اول تلفن همراه منتشر شد.
فراخوان جدید طرح پژوهانه همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با هدف تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه و به منظور رونق حوزه پژوهش، توسعه، نوآوری و حمایت از فناوری های نوین و بومی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام به حمایت از پایان نامه‌ و طرح های پژوهشی کرده است.
 
این حمایت با رویکرد کاربردی سازی و ارتقای کیفیت پژوهش‌های دانشگاهی، تقویت و تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی و متقاضیان پسادکتری و بهره مندی از ظرفیت اعضاء هیات علمی دانشگاه‌ها و مطابق با نیازهای پژوهشی شرکت همراه اول در قالب اعطای گرنت پژوهشی است.
 
در این دوره از فراخوان، حوزه‌های فناوری و محورهای اولویت دار همراه اول تعریف شده و طرح‌های منتخب در دو نوع پژوهشی و کاربردی مورد حمایت قرار خواهند گرفت.
 
گفتنی است، طرح های ارسالی می بایست نیازمحور و در راستای توسعه کسب و کار و ابعاد بازار همراه اول و در راستای یکی از محورهای اولویت دار اعلام شده از سوی مرکز تحقیق و توسعه همراه اول باشد. 
 
در همین راستا، دانشجویان و پژوهشگران می توانند برای آگاهی از محورهای اولویت دار و ثبت نام حداکثر تا تاریخ 15 آبان به آدرس rd.mci.ir مراجعه کنند.
کد مطلب: 69902
برچسب ها: همراه اول
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام