۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۳۳

راهنمای نصب کیف پول کاغذی اتریوم

انواع مختلفی از کیف پول‌ها برای نگهداری از ارز دیجیتال اتریوم در دسترس ما قرار دارند که از آن جمله می‌توان به انواع کیف پول نرم‌افزاری و کیف پول سخت‌افزاری اشاره کرد. در این بین یکی از رایج‌ترین و ایمن‌ترین انواع کیف پول مورد استفاده برای نگهداری از ارز دیجیتال اتریوم کیف پول کاغذی است.
راهنمای نصب کیف پول کاغذی اتریوم
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



یکی از مهمترین ابزارهای معامله‌گری در بازار ارز دیجیتال انواع کیف پول‌ها است که امنیت نگهداری از رمز ارز‌ها را برای ما فراهم می‌آورند. وقتی صحبت از خرید اتریوم (https://tabdeal.org/buy-eth) می‌شود، یکی از اولین قدم‌ها برای بهترین روش سرمایه گذاری استفاده از یک کیف پول ارز دیجیتال کاملاً ایمن برای نگهداری از این رمز ارز است. انواع مختلفی از کیف پول‌ها برای نگهداری از ارز دیجیتال اتریوم در دسترس ما قرار دارند که از آن جمله می‌توان به انواع کیف پول نرم‌افزاری و کیف پول سخت‌افزاری اشاره کرد. در این بین یکی از رایج‌ترین و ایمن‌ترین انواع کیف پول مورد استفاده برای نگهداری از ارز دیجیتال اتریوم کیف پول کاغذی است.
با استفاده از کیف پول کاغذی اتریوم شما می‌توانید این رمز ارز را به راحتی برای مدت زمان طولانی و بدون کوچک‌ترین در بقیه نگهداری کرده و خیال خود را از بابت حملات هکرها و سایت‌های فیشینگ نیز راحت کنید زیرا هیچ اتصالی به کیف پول شما ندارند. اما سؤال مهم اینجاست که چگونه می‌توانیم یک کیف پول کاغذی اتریوم داشته باشیم و نحوه نصب کیف پول کاغذی اتریوم چگونه است؟ در این مقاله با راهنمای نصب کیف پول کاغذی اتریوم با شما همراه هستیم و قرار است نکات بسیار مهم و ارزنده‌ای را در این باره با شما در میان بگذاریم که دقت در آن‌ها باعث می‌شود تا ایمنی سرمایه گذاری شما در بازار ارز دیجیتال افزایش پیدا کند.
 

کیف پول کاغذی اتریوم چیست؟


قبل از اینکه به راهنمای نصب کیف پول کاغذی اتریوم بپردازیم لازم است تا ابتدا مقدمه‌ای برای این نوع کیف پول‌ها را برای شما ارائه کنیم تا اهمیت استفاده از این نوع کیف پول را بهتر درک کنید. در حال حاضر انواع کیف پول نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ارز دیجیتال بیشتر کاربرد داشته و بسیاری از کاربران در حال استفاده از این نوع کیف پول‌ها برای نگهداری از رمز ارزهای مختلف مانند اتریوم هستند. با توجه به اینکه درصد قابل توجهی از انواع کیف پول نرم‌افزاری ارز دیجیتال در شبکه اتریوم توسعه پیدا کرده از این رو به راحتی از این رمز ارز نیز پشتیبانی می‌نمایند و هیچ‌گونه در دغدغه‌ای از این بابت وجود ندارد.
در این بین کیف پول کاغذی اتریوم نوع دیگری از کیف پول مورد استفاده برای نگهداری از این ارز دیجیتال است که در آن تمام اطلاعات مورد نیاز برای نگهداری از اتریوم بر روی یک کاغذ چاپ می‌شود. کیف پول کاغذی اتریوم در واقع یک برگه حاوی اطلاعات مالکیت شما نسبت به ارز دیجیتال اتریوم است که هیچگونه اتصال به اینترنت نداشته و برای استفاده از آن در زمان خرید و فروش و تراکنش‌ها نیاز به استفاده از یک کیف پول نرم‌افزاری دیگر خواهید بود.
با توجه به عدم اتصال کیف پول کاغذی اتریوم به اینترنت عملاً خطرات آن نسبت به سایر انواع کیف پول نرم‌افزاری بسیار کمتر است و این نوع کیف پول‌ها مورد حمله هکرها قرار نمی‌گیرند. به همین دلیل برای کسانی که به دنبال نگهداری طولانی مدت از ارز دیجیتال اتریوم هستند می‌تواند یک گزینه فوق‌العاده ایده‌آل باشد.
 

مراحل نصب و ساخت کیف پول کاغذی اتریوم


دقت داشته باشید که کیف پول کاغذی تنها مربوط به ارز دیجیتال اتریوم نیست و شما برای نگهداری از سایر رمز ارز‌ها نیز می‌توانید از این نوع کیف پول استفاده نمایید. برای نصب و ساخت کیف پول کاغذی اتریوم امکان استفاده از خدمات سایت‌ها و نرم افزارهای بسیار مختلفی وجود دارد. این سایت‌ها با ارائه دهنده این خدمات شرایط بسیار ساده‌ای را برای ساخت کیف پول کاغذی اتریوم برای علاقه‌مندان به این کیف پول‌ها فراهم کرده‌اند.
با توجه به اینکه برای نصب و ساخت کیف پول کاغذی اتریوم حتماً باید از یک سایت و یا نرم افزار معتبر و شناخته شده استفاده نمایید در این مقاله سعی داریم تا روش نصب و راه اندازی کیف پول مای اتر والت را برای شما تشریح کرده است و سپس نحوه ساخت کیف پول کاغذی اتریوم را با استفاده از سایت و یا اپلیکیشن کیف پول نرم‌افزاری برای شما تشریح کنیم.
 

نصب و راه اندازی کیف پول MyEtherWallet


برای نصب و راه اندازی کیف پول مای اتر والت می‌توانید از مراحل زیر استفاده کنید:
   - در مرحله اولا باید وارد سایت www.myetherwallet.com شوید.
   - بعد از ورود به این سایت بر روی گزینه Create a new Wallet کلیک کنید.
   - در صفحه باز شده می‌توانید روش‌های مختلف ساخت و نصب کیفیت پول اتریوم را مشاهده نمایید.
 
نصب کیف پول کاغذی اتریوم

   - در روش اول یا همان NEW Wallet می‌توانید مراحل نصب نرم افزار این کیف پول را بر روی موبایل اندرویدی یا آیفون خود دنبال کنید. با دانلود نرم افزار مربوطه به راحتی این مراحل انجام خواهد شد.
   - در‌بخش By Keystore File می‌توانید کیف پول خود را با دریافت فایل بازیابی بسازید. با کلیک بر روی این بخش در صفحه جدید باز شده امکان دانلود فایل مورد نظر را دارید. دقت کنید که برای ورود دوباره به کیف پول خود این فایل اهمیت بسیار زیادی دارد. در صورت عدم دقت حتی ممکن است هکرها با دزدیدن این فایل، محتوای کیف پول اتریوم شما را به سرقت ببرند.
   - در‌بخش By Mnemonic Phrase نیز امکان بازیابی کیف پول با استفاده از عبارت بازیابی در دسترس شما وجود دارد.
با طی کردن هر یک از این مراحل به راحتی می‌توانید کیف پول اتریوم خود را ساخته و از آن استفاده نمایید.
 

ساخت کیف پول کاغذی اتریوم


بعد از نصب کیف پول اتریوم، برای ساخت کیف پول کاغذی اتریوم کار بسیار ساده‌ای خواهید داشت. برای این منظور تنها کافی است وارد کیف پول خود شده و بر روی گزینه View paper wallet  کلیک نمایید. کیف پول کاغذی اتریوم شما به راحتی آماده شده و شما با پرینت گرفتن از آن می‌توانید این کیف پول را در اختیار داشته باشید. تصویر زیر نمونه‌ای از کیف پول کاغذی اتریوم است.
 
نصب کیف پول کاغذی اتریوم
 

روش‌های نگهداری ایمن از کیف پول کاغذی اتریوم؟


دقت داشته باشید که برای نگهداری بهتر از کیف پول کاغذی اتریوم حتماً باید نکات بسیار مهمی را مد نظر قرار داده و حتماً این نکات را در زمان استفاده از این نوع کیف پول در نظر بگیرید.
   - اولاً باید دقت کنید که ممکن است در طول بازه‌های زمانی طولانی اثر جوهر از روی کاغذ از بین برود و به همین دلیل حتما باید به این موضوع دقت کنید.
   - برخورد کیف پول کاغذی اتریوم با آب نیز ممکن است باعث از بین رفتن اعداد و اطلاعات موجود در آن شود.
   - همچنین یکی دیگر از خطراتی که اطلاعات موجود در کیف پول کاغذی اتریوم را تهدید می‌نماید خطر گم شدن و یا به سرقت رفتن اینو کیف پول است که این موضوع نیز به نحوه نگهداری شما از آن بستگی خواهد داشت.
 

چرا کیف پول کاغذی اتریوم عالی است؟


شاید کمی غیرمنطقی به نظر برسد اگر کیف پول کاغذی اتریوم را بهترین کیف پول ارز دیجیتال معرفی نماییم اما جالب است بدانید که بسیاری از کاربران در حال حاضر این کیف پول را به عنوان بهترین کیف پول ارز دیجیتال شناخته و از آن برای نگهداری طولانی مدت از رمز ارزهای مختلف استفاده می‌نمایند. با توجه به مزیت‌هایی مانند عدم اتصال به اینترنت و همچنین دور ماندن از حمله هکرها و عدم نیاز به داشتن عبارت بازیابی برای بازگرداندن رمز ارزها، این کیف پول می‌تواند شرایط بسیار ایده‌آلی را برای نگهداری از ارز دیجیتال اتریوم برای شما به دنبال داشته باشد. به همین دلیل در میان بسیاری از کاربران رایج شده و در حال حاضر بسیاری از هولدر‌های اتریوم در حال استفاده از این نوع کیف پول برای نگهداری از این رمز ارز هستند.
 
کد مطلب: 69761
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام