۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۲

حمایت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول از برگزاری بوتکمپ تخصصی اینترنت اشیاء

«بوتکمپ تخصصی اینترنت اشیاء 1401» با حمایت مرکز تحقیق ‌و توسعه همراه اول و همراهی آکادمی همراه، توسط مرکز اینترنت اشیاء ایران آغاز به کار کرد.
حمایت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول از برگزاری بوتکمپ تخصصی اینترنت اشیاء

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مرکز اینترنت اشیاء ایران با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول اقدام به برگزاری بوتکمپ تخصصی اینترنت اشیاء 1401 می کند.
 
مرکز تحقیق و توسعه همراه اول علاوه بر حمایت های معنوی معمول، به صورت ویژه تمام یا بخشی از هزینه های شرکت در دوره را برای شرکت‌کنندگان منتخب با رزومه برتر تأمین خواهد کرد.
 
این بوتکمپ با هدف شناسایی تیم های توانمند در حوزه اینترنت اشیاء طراحی شده و مرکز تحقیق و توسعه همراه اول زمینه را برای حمایت و پشتیبانی لازم از تیم های شناسایی شده برتر در روز اختتامیه را فراهم خواهد کرد.
 
این بوتکمپ به صورت حضوری و مجازی در قالب 120 ساعت دوره آموزشی مهارت محور از امروز 15 شهریورماه آغاز شده و تا 21 مهر ماه 1401 ادامه دارد؛ دوره حضوری این بوتکمپ در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود.
 
در این بوتکمپ به موضوعاتی مانند «سخت ‏‎افزار اینترنت اشیاء»، «ارتباطات اینترنت اشیاء»، «پلتفرم اینترنت اشیاء»، «هوش مصنوعی در اینترنت اشیاء» و «امنیت اینترنت اشیاء» پرداخته می شود.
 
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به صفحه https://iotiran.com/product/iot-bootcamp-1401/ مراجعه کنند.
کد مطلب: 69703
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام