۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۷

آموزش: آشنایی با چند اپلیکیشن کنترل والدین

ایتنا - برنامه کنترل والدین یک برنامه نرم‌افزاری است که والدین می‌توانند از آن برای نظارت بر فعالیت‌های فرزندان خود در تلفن‌های هوشمند استفاده کنند. اس.ام.اس یا سرویس پیام کوتاه، راهی است که والدین می‌توانند پیام‌های متنی فرزندان خود را ردیابی کنند.
آموزش: آشنایی با چند اپلیکیشن کنترل والدین

اپلیکیشن‌های مختلفی تحت عنوان کنترل والدین وجود دارند، بنابراین مهم است که تحقیق کنید که کدام یک به بهترین وجه با نیازهای خانواده شما مطابقت دارد.

برنامه کنترل والدین یک برنامه نرم‌افزاری است که والدین می‌توانند از آن برای نظارت بر فعالیت‌های فرزندان خود در تلفن‌های هوشمند استفاده کنند. اس.ام.اس یا سرویس پیام کوتاه، راهی است که والدین می‌توانند پیام‌های متنی فرزندان خود را ردیابی کنند و ببینند با چه کسی در ارتباط هستند. این اپلیکیشن‌ها همچنین می‌توانند موقعیت مکانی کودک را ردیابی کنند، دسترسی به وب‌سایت‌های خاصی را محدود کنند و محدودیت‌های زمانی برای استفاده از برنامه تعیین کنند.

در حالی که برخی از والدین ممکن است به فرزندان خود در استفاده از تلفن هوشمند اعتماد کنند، برخی دیگر ممکن است بخواهند کنترل بیشتری بر کارهایی که فرزندانشان می توانند روی دستگاه های خود انجام دهند داشته باشند. برای والدینی که می‌خواهند استفاده از تلفن هوشمند فرزندشان را کنترل کنند، یک برنامه کنترل والدین می‌تواند ابزار مفیدی باشد.

اپلیکیشن‌های مختلفی برای کنترل والدین وجود دارند، بنابراین مهم است که تحقیق کنید که کدام یک به بهترین وجه با نیازهای خانواده شما مطابقت دارد. در اینجا لیستی از برخی از برنامه های کنترل والدین که در بین کاربران در سراسر جهان محبوب هستند آورده شده است.

وقتی صحبت از نظارت بر فرزندان می شود، این روزها والدین گزینه‌های زیادی دارند. یکی از این گزینه‌ها برنامه کنترل والدین mSpy است. این برنامه به والدین اجازه می دهد تا پیامک ها، تماس های تلفنی و موقعیت مکانی فرزندشان را ردیابی کنند. همچنین می توان از آن برای مسدود کردن برنامه ها و وب سایت های خاص استفاده کرد.

mSpy یک گزینه قابل اعتماد و مقرون به صرفه برای والدینی است که می خواهند فعالیت های فرزندان خود را زیر نظر داشته باشند. استفاده از این اپلیکیشن آسان است و می توان آن را روی اکثر گوشی های هوشمند نصب کرد. والدین همچنین می توانند هشدارهایی را تنظیم کنند تا در صورت تلاش فرزندشان برای دسترسی به چیزی که قرار نیست به آنها اطلاع داده شود.

اگر نگران امنیت فرزندتان هستید یا می‌خواهید مطمئن شوید که او زمان زیادی را با تلفن خود نمی‌گذراند، برنامه کنترل والدین mSpy قطعاً ارزش بررسی دارد.
 


Google Family Link
آیا می دانستید یک برنامه کنترل والدین توسط Google ارائه شده است؟ بله، Google Family Link برنامه‌ای است که به والدین کمک می‌کند فعالیت آنلاین فرزندانشان را مدیریت کنند. این برنامه به والدین اجازه می‌دهد محدودیت‌هایی را برای برنامه‌ها و وب‌سایت‌هایی که فرزندانشان می‌توانند استفاده کنند تعیین کنند، و همچنین به آن‌ها اجازه می‌دهد ببینند که فرزندانشان چه مقدار از وقت خود را صرف استفاده از دستگاه های خود می کنند. Google Family Link می‌تواند ابزار مفیدی برای والدینی باشد که می‌خواهند مطمئن شوند فرزندانشان در فضای آنلاین ایمن هستند. این برنامه برای دستگاه های اندروید و iOS در دسترس است. والدین همچنین می توانند این برنامه را در مرورگر وب خود کنترل کنند.

Kidslox
Kidslox یک برنامه کنترل والدین است که به والدین کمک می کند تا مدت زمان استفاده فرزندان خود از گوشی های هوشمند را مدیریت کنند. این برنامه به والدین اجازه می‌دهد محدودیت‌هایی را برای مدت زمانی که فرزندانشان می‌توانند در دستگاه‌ها صرف کنند، و همچنین به برنامه‌ها و وب‌سایت‌هایی که می‌توانند دسترسی داشته باشند، تعیین کنند. Kidslox همچنین دارای ویژگی هایی است که به والدین اجازه می دهد تا بر فعالیت و مکان فرزندان خود نظارت کنند. Kidslox برای دستگاه های اندروید و iOS در دسترس است.

Boomerang
بومرنگ یک برنامه کنترل والدین است که به والدین کمک می کند تا زمان نمایش فرزندان خود را مدیریت کنند. بومرنگ به والدین این امکان را می‌دهد که محدودیت‌هایی را برای مدت زمانی که فرزندانشان می‌توانند در دستگاه‌هایشان صرف کنند، تعیین کنند و همچنین فعالیت و استفاده از اینترنت فرزندشان را پیگیری کنند. بومرنگ همچنین اطلاعاتی را در مورد فعالیت آنلاین فرزندشان به والدین ارائه می دهد و به آنها کمک می کند تا درک بهتری از آنچه فرزندشان آنلاین انجام می دهد، داشته باشند. این برنامه در App Store برای دستگاه‌های iOS، در Google Play Store برای دستگاه‌های Android و همچنین در فروشگاه Galaxy در دسترس است.

eyeZy
برنامه والدین eyeZy یک راه عالی برای والدین است تا مکان و فعالیت‌های فرزندان خود را پیگیری کنند. استفاده از این برنامه ساده است و به راحتی می توان آن را پیمایش کرد، و برای افرادی که می خواهند در زمانی که از خانه دور هستند سازماندهی شده بمانند، آن را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند. این برنامه شامل ویژگی هایی مانند گزارش فعالیت، تاریخچه موقعیت مکانی و یک صفحه پیام است که والدین می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

XNSPY
تمرکز برنامه XNSPY عمدتا بر کنترل والدین یا نظارت بر گروهی از کارمندان است. این برنامه دارای یک کنترل پنلی است که برای نظارت آسان بر دستگاه های مختلف طراحی شده است. در نسخه بدون روت و با روت موجود است. با دیدن کارایی این اپلیکیشن، تصور عمومی این است که توسعه دهندگان آن را به گونه ای طراحی کرده اند که کاربر بتواند همزمان بر دستگاه های شرکت خود نظارت داشته باشد. علاوه بر این، کنترل پنل آن به شما امکان می دهد به راحتی بین تمام دستگاه های اضافه شده به حساب کاربری، سوئیچ کنید.
 

انتخاب بهترین برنامه کنترل والدین
هنگام انتخاب برنامه کنترل والدین، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. در اینجا به چند عامل اشاره می کنیم که باید به دنبال آنها باشید:

سهولت در استفاده: استفاده و درک برنامه باید آسان باشد. حتی اگر اهل فن آوری نیستید، باید بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.
قابلیت اطمینان: برنامه باید قابل اعتماد باشد و اطلاعات دقیق ارائه دهد. شما یک برنامه کنترل والدین که اطلاعات نادرست ارائه می دهد نمی خواهید.
پشتیبانی مشتری: اگر هنگام استفاده از برنامه با مشکلی مواجه شدید، باید اطمینان حاصل کنید که پشتیبانی مشتری برای کمک به شما در دسترس است.
ارزش نسبت به هزینه: مطمئن شوید که اپلیکیشنی با ارزش قیمتی مناسب دریافت می کنید. برخی از برنامه ها گران هستند اما ویژگی های دلخواه را ارائه نمی دهند. اپلیکیشنی را انتخاب کنید که نسبت به قیمت، ویژگی عالی داشته باشد.
به اشتراک گذاری داده ها: مطمئن شوید که برنامه ای قصد استفاده از آن را دارید، داده های شما را ذخیره نمی کند یا آنها را به تبلیغات اشخاص ثالث مخرب نمی فروشد. باید اطمینان حاصل کنید که داده‌های فرزندتان در اختیار افراد غیر قرار نمی‌گیرد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا
کد مطلب: 69694
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام