۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۱

دانلود برنامه جی بی واتس اپ و IDM

Internet Download Manager که با نام IDM معرفی می شود یک برنامه مدیریت دانلود برای سیستم عامل ویندوز است که توسط شرکت Tonec توسعه و معرفی شده است.
دانلود برنامه جی بی واتس اپ و IDM
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------




معرفی برنامه جی بی واتس اپ GBWhatsapp
اگر از برنامه واتساپ قدیمی و ساده خسته شده اید. ما امروز مود عالی و کاربردی جی بی واتساپ را برای شما در سایت Downloadct فراهم کردیم.  یکی از بهترین حالت‌های واتس‌اپ است که می‌توانید برای دستگاه اندروید خود دریافت کنید. کاربران این مد واتس اپ را به عنوان یک مود سازگار با چند حساب کاربری و موارد دیگر می شناسند. با این حال، این مد را نمی توان از طریق اپ استورهای رسمی مانند فروشگاه Google Play دانلود کرد.
مانند سایر مود های واتس اپ، جی بیواتس اپ دارای عملکردها و ویژگی های برنامه اصلی با ویژگی های اضافی است که تا حد امکان تجربه کاربری بهتری برای کاربر این برنامه فراهم می آورد.
 

قابلیتهای جدید فراهم شده در نسخه جدید Gbwhatsapp جی بی واتس اپ:
   
   - آپدیت شدن با آخرین نسخه رسمی واستاپ
   - به روز رسانی  Anti Ban
   - اضافه شدن تم تاریک یا همان دارک مود
   - رفع اشکالات و باگهای برنامه
   - قابلیت چت مخفی
   - مخفی کردن وضعیت ضبط
   - امکان اضافه استیکرها از گوگل پلی
   - امکان ایجاد تم های شخصی و اشتراک گذاری آنها
   - قابلیت پشتیبان گیری
   - ارسال ویدیو تا هفت دقیقه
   - سبک های شگفت انگیز تیک
   - امکان تغییر نماد نوار اعلان

برنامه مدیریت دانلود IDM
Internet Download Manager که با نام IDM معرفی می شود یک برنامه مدیریت دانلود برای سیستم عامل ویندوز است که توسط شرکت Tonec توسعه و معرفی شده است. از طریق برنامه IDM می توانید یک مدیریت حرفه ای بر روی فایل های دانلودی خود داشته باشید که در ادامه به بررسی امکانات شگفت انگیز آن می پردازیم. شما می توانید تمامی قسمت های دانلود خود را شخصی سازی کنید، به عنوان مثال سرعت دانلود را محدود کنید، زمابندی دانلود بسازید، لیست دانود ایجاد کنید و مهم ترین قسمت IDM بخش بازیابی فایل های دانلودی می باشد که ممکن است در اثر قطع شدن اینترنت دانلود بعه صورت نیمه کاره انجام شده باشد.

 

برنامه IDM از انواع روش های اتصال مانند FTP، HTTPS و... پشتیبانی می کند و با مرورگر های معروف مانند فایر فاکس، گوگل کروم و ادج سازگاری کامل دارد. با دانلود IDM نسخه کرک شده به تمامی ویژگی های نسخه پولی دسترسی خواهید داشت.

 
کد مطلب: 69684
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام