۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۰۰

امکان مکالمه با تلفن ماهواره‌ای با پیکسل 8 و اندروید 14

ایتنا – اندروید 14 قرار است قابلیت‌های بسیار ویژه‌ای را برای کاربارن به همراه بیاورد ولی به نظر می‌رسد که تلفن همراه اختصاصی شرکت گوگل یعنی سری پیکسل قرار است نخستین مشتریان قابلیت‌های خاص این سیستم عامل باشد.
امکان مکالمه با تلفن ماهواره‌ای با پیکسل 8 و اندروید 14
اندروید 14 قرار است قابلیت‌های بسیار ویژه‌ای را برای کاربارن به همراه بیاورد ولی به نظر می‌رسد که تلفن همراه اختصاصی شرکت گوگل یعنی سری پیکسل قرار است نخستین مشتریان قابلیت‌های خاص این سیستم عامل باشد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، بر اساس اطلاعات منتشر شده قرار است تا رقابت جدیدی بین اپل و گوگل شروع شود و این بار نسل بعدی ارتباطات همراه آن‌ها برای ارائه خدمات تلفن ماهواره‌ای وارد رقابت شده‌اند.
 
اپل چندی پیش شایعاتی در زمینه افزودن تماس ماهواره‌ای به آیفون 14 را شاهد بوده است تا کاربران این محصولات بتوانند در تمامی نقاط جهان دسترسی به ارتباطات را داشته باشند ولی با پیوستن گوگل به این مسیر به نظر می‌رسد که اپل باید برای موفقیت به سراغ سطحی فراتر از شایعات برود.
 
 
 
نایب رییس ارشد اندروید یعنی هیروشی لاکهایمر درباره این موضوع گفته است که این شرکت در حال طراحی ماهواره‌هایی است که قرار است تا برای تمامی نسخه‌های آینده اندروید خدماتی را ارائه کنند.
 
اندروید 13 به تازگی به بازار عرضه شده است و با این حساب ارتباط ماهواره‌ای یاد شده قرار است تا بر روی اندروید 14 عرضه شود و نخستین تلفن همراهی که از آن استفاده خواهد کرد، گوگل پیکسل 8 خواهد بود که در سال 2023 عرضه می‌شود.
 
لاکهایمر اطلاعات بسیار بزرگی را به رسانه‌ها نشان نداده است که این امر موجب می‌شود تا شک و گمان‌های فراوانی در زمینه آینده این فناوری وجود داشته باشد. بر همین اساس نیز چشم‌ها به سیمنار گوگل  IO دوخته شده است که شاید اطلاعات جدیدی در این زمینه به همراه داشته باشد.
 
کد مطلب: 69681
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام