۰
plusresetminus
شنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۳

قابلیت ویرایش به توییتر افزوده می‌شود

ایتنا - گزینه ویرایش بالاخره به شبکه اجتماعی محبوب توییتر اضافه خواهد شد.
قابلیت ویرایش به توییتر افزوده می‌شود

اگر کاربر توییتر هستید احتمالا گاهی ناگزیر شده‌اید به دلیل یک تایپو یا یک اشتباه، توییت‌تان را پاک کنید. اما با تغییراتی که توییتر در حال آزمایش آن است، در آینده می‌توانید به جای پاک کردن توییت خود، آن را ویرایش کنید.

به گزارش ایتنا و به نقل از بی‌بی‌سی فارسی، توییتر در توییتی نوشت: "اگر یک توییت ویرایش‌شده می‌بینید، به این دلیل است که ما در حال آزمایش دکمه ویرایش هستیم. این تغییر در حال رخ دادن است و شما مشکلی نخواهید داشت."

توییتر در حال حاضر در حال آزمایش این ویژگی است و هم اکنون فقط کاربران سرویس توییتر بلو Twitter Blue، می‌توانند توییت‌های خود را ویرایش کنند.

توییتر آبی گزینه‌های ویژه‌ای به کاربرانش ارائه می‌دهد که در دسترس کاربران عادی توییترنیست. هزینه اشتراک ماهانه توییتر بلو ۴/۹۹ دلار در ماه است. توییتر آبی در حال حاضر در آمریکا، کانادا، استرالیا و نیوزلند در دسترس است.

خیلی از کاربران عدم امکان ویرایش توییت را به عنوان یکی از بزرگترین نقاط ضعف توییتر می‌دانستند. اما در مقابل بسیاری معتقدند امکان ویرایش توییت‌ها، ویژگی و منحصر به فرد بودن این شبکه اجتماعی را از بین می‌برد.

البته توییتر می‌گوید که گزینه تاریخچه ادیت در کنار توییت‌ها در دسترس است و به این ترتیب به شفافیت توییتر با آمدن گزینه ادیت خللی وارد نمی‌شود.
 
کد مطلب: 69644
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام