۰
plusresetminus
شنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۷

استراتژی جدید هند برای تسریع ورود گوشی‌ها به بازار

ایتنا - ​​​​​​​هند تصمیم دارد استراتژی فرایند تست موازی را آزمایش کند تا به این ترتیب تایید ایمنی دستگاه های الکترونیکی جدید تسریع شود.
استراتژی جدید هند برای  تسریع ورود گوشی‌ها به بازار


این اقدام برنامه های عرضه دستگاه های شرکت های بزرگی مانند اپل در هند را ارتقا می دهد.

اقدام مذکور در حالی انجام می شود که هند سعی دارد موانع پیش روی کسب و کارهای داخل کشور را رفع کند. از سوی دیگر نارندا مودی نخست وزیر هند نیز برنامه ای بلند پروازانه برای ارتقای تولید سخت افزارهای الکترونیکی دارد و یکی از اهداف دولتش رساندن ارزش این صنعت به ۳۰۰ میلیارد دلار تا ۲۰۲۶ میلادی است.

طبق این طرح بخش های مختلف دستگاه ها به طور همزمان، مدت زمان تست برای دریافت تاییدیه دستگاه های مختلف از ایرباد های بی سیم تا موبایل ۵تا ۸ هفته کاهش می یابد. این درحالی است که مدت زمان انجام چنین تستی در حال حاضر ۱۶ تا ۲۱ هفته است.

گروه MAITدر بیانیه ای در این باره گفت: در صنعت تست های مذکور به طور مستقیم با سهولت کسب و کار مرتبط است. از سوی دیگر کاهش مدت زمان تست سبب می شود مشتریان سریع تر به محصولات جدید دسترسی یابند.

گروه MAIT شامل شرکت های مختلف از جمله اپل، تولید کنندگان موبایل کره ای و چینی و همچنین شرکت های جهانی و داخلی فعال در بخش الکترونیک، مخابرات و فناوری اطلاعات هند است.

براساس اعلام گروه مذکور «دفتر استانداردهای هند» برای کاهش مدت زمان تست دستگاه ها توافق کرده تا یک پروژه آزمایشی را انجام دهد که در آن برخی محصولات سخت افزاری الکترونیکی شناخته شده به طور موازی آزمایش شوند.

فرایند طولانی و خسته کننده تست محصولات ممکن است مثلاً برای ایرپادهای جدید اپل حدود ۱۶ هفته طول بکشد، زیرا قاب شارژ و همچنین اجزای مختلف آن باید قبل از ارزیابی ایرباد تایید شوند.

این فرایند برای موبایل ها و قطعات آن ممکن است تا ۲۱ هفته طول بکشد.
کد مطلب: 69643
برچسب ها: هند گوشی هوشمند
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام