کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دانلود فایل فلش و رام A10s 107F و A51 a515F

6 شهريور 1401 ساعت 11:01

اگر به دنبال رام و فایل فلش سایر گوشی ها و برند ها هستید می توانید از سایت Romfrp مرجع دانلود رام و فایل فلش اقدام کنید.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



رام گوشی سامسونگ مدل Galaxy A10s SM-A107F
اولین موردی که با دیدن A10s A107F ، توجه‌‌تان را جلب خواهد کرد، طراحی یکپارچه‌ی گوشی‌های سامسونگ است که در این محصول هم به نمایش درآمده است.
این گوشی مانند تمامی گوشی‌های سری A به پنل IPS مجهز شده است. این مدل صفحه‌نمایش 6.2 اینچی داشته و کیفیت  HD پشتیبانی می‌کند. این گوشی مانند مدل A10، نمایشگر Infinity-V دارد. دلیل  این نام‌گذاری بریدگی یا همان ناچ گوشی به شکل V طراحی شده است.
اگر از گوشی برای مطالعه استفاده کنید، ممکن متوجه شوید که کیفیت تصویر در نمایش متن نسبت به مدل‌های گران‌قیمت‌تر کمی کم‌تر است.

سامسونگ برای این محصول از دو دوربین اصلی با رزولوشن 13 و2 مگاپیکسل استفاده کرده است. دوربین سلفی تعبیه شده برای این گوشی هم نسبت به مدل قبلی بهبود یافته و کیفیت آن 8 مگاپیکسل شده است.
سیستم‌عامل اندروید Pie، در این محصول شرکت سامسونگ به خدمت گرفته شده است تا از لحاظ نرم‌افزار کاملاً به‌روز باشد.

این مدل به باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت مجهز شده است. این باتری برای این گوشی با این مشخصات فنی گزینه مناسبی است. برای استفاده‌های عادی و روزمره این باتری تا حدود 1 روز می‌تواند دوام بیاورد. 
سامسونگ مدل Galaxy A10s تمام چیری است که از یک گوشی متوسط انتظار دارید.  گوشی A10 و A10s شک دارید، بدون تردید این مدل انتخاب بهتری است. امروزه برای اکثر گوشی‌های میان‌رده دو دوربین اصلی تعبیه شده است و نبود دوربین در مدل A10 به شدت احساس می‌شد.
اما برای فلش و دانلود رام a10s a107f میتوانید به راحتی اقدام به دانلود فایل 4 یا تک فایل نمایید و سپس از طریق برنامه اودین عملیات فلش کردن را انجام دهید.

فایل فلش و رام گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A51 A515F
گوشی A51 A515F در سال 2019 روانه بازار شده است . این محصول با صفحه نمایش 6.5 اینچی سوپر آمولد و رزولوشن fullhd+  و تراکم پیکسلی 405 پیکسل در هر اینچ میتواند تصاویر را با کیفیت بسیار مطلوبی به نمایش بگذارد.
سیستم عامل اندرویدی با نسخه اندروید 10 سیستم عاملی بود که سامسونگ هنگام ارائه به بازار برای این گوشی در نظر گرفت و تا کنون بروز رسانی  نسخه 11 برای این گوشی ارائه شده.

تراشه هسته مرکزی گوشی a51  (Exynos 9611) از تراشه‌های 10 نانومتری سامسونگ است که به همراه 8 گیگابایت رم عرضه می‌شود. تراشه‌ی گرافیکی Mali-G72 MP3 هم برای پخش ویدئو و بازی مناسب است.
صفحه نمایش این مدل از سامسونگ دارای لایه محافظ Corning Gorilla Glass میباشد که از ضربه تا حد امکان به خوبی جلوگیری میکند.

 

این گوشی در دو ظرفیت 64 و 128 گیگابایتی عرضه شده است و با استفاده از یک مموری قادر خواهید بود حافظه داخلی را تا یک ترابایت دیگر هم افزایش دهید. همانطور که گفته شد، دانلود رام a51 a515f با لینک مستقیم قابل دانلود می باشد.
دوربین اصلی A51 سنسور 48مگاپیکسلی دارد و از نوع عریض (Wide) است. یک سنسور 12مگاپیکسلی و دو سنسور 5 دیگر هم در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌های قاب پشتی A51 را تشکیل داده‌اند. دوربین سلفی 32مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است.
A51  دارای باتری 4000 میلی امپرساعتی است با پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی و درگاه شارژ usb – c  است که قادر است از شارژ سریع پشتیبانی کند.

حسگر اثر انگشت این گوشی در زیر ال سی دی نصب شده که حس بهتری به کاربر هنگام استفاده از گوشی میدهد
سامسونگ در این گوشی بسیار تلاش کرده که با قابلیت های نزدیک به سری پرچم دار های خود یک گوشی رده بالا و خش ساخت را روانه بازار کند.
اما اگر به دنبال رام و فایل فلش سایر گوشی ها و برند ها هستید می توانید از سایت Romfrp مرجع دانلود رام و فایل فلش اقدام کنید.
 


کد مطلب: 69570

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/69570/دانلود-فایل-فلش-رام-a10s-107f-a51-a515f

ايتنا
  https://www.itna.ir