کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فعالیت‌های حوزه پیامک‌های انبوه ساماندهی می‌شود

2 شهريور 1401 ساعت 8:37

ایتنا - رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی در جلسه با مدیران عامل شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پیامکی دارای مجوز بر لزوم ساماندهی فعالیت‌های حوزه پیامک‌های انبوه تاکید کرد.




حامد حاجی ملامیرزایی، رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی تاکید کرد: باید ترتیبی اتخاذ شود که فقط شرکت‌های دارای مجوز ارسال پیامک انبوه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجازه ارائه خدمات به‌ سازمان‌ها و نهادها به خصوص سیستم بانکی کشور را داشته باشند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، وی با اشاره به اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فقط شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پیامکی دارای مجوز از خود را به رسمیت می‌شناسد، گفت: سیاست مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی افزایش حمایت‌های مادی و معنوی از شرکت‌های رسمی ارائه دهنده خدمات پیامکی و ممانعت از فعالیت‌های شرکت‌های بدون مجوز و دارای نقش مخرب در فرهنگ عمومی است.

حاجی ملامیرزایی ضمن تشریح ماموریت وزارت فرهنگ در موضوع حمایت از خانواده و سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، حمایت از حقوق کودک و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در حوزه فضای مجازی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پیامکی رسمی خواست تا طرح‌های ملی خود در این حوزه‌ها را برای اجرا و حمایت با مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی مطرح کنند.
 


در این جلسه مقرر شد چارچوب بسته حمایتی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پیامکی رسمی، شامل معافیت آنان از مالیات، معرفی به سازمان‌ها و ارگان‌ها برای همکاری و ... در آینده نزدیک به تصویب کارگروه پیامکی رسیده و اعلام شود.

بنا بر این گزارش در جلسه رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی با مدیران عامل شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پیامکی، مدعوین انتقادها و پیشنهادهای خود را در فضایی صمیمی با حاجی ملامیرزایی در میان گذاشتند و مقرر شد محورها و موضوعات مورد بحث در کارگروه خدمات پیامکی مرکز که با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف برگزار می‌شود، پیگیری شود.


کد مطلب: 69537

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/69537/فعالیت-های-حوزه-پیامک-های-انبوه-ساماندهی-می-شود

ايتنا
  https://www.itna.ir