۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۳

حذف ویدئوی آزمایش خودروی تسلا روی کودکان از یوتیوب

ایتنا - ​​​​​​​یوتیوب ویدئویی را از پلتفرم خود حذف کرده که در آن یک راننده تسلا قابلیت تمام خودران وسیله های نقلیه این شرکت را برای توقف خودکار هنگام حرکت کودکان آزمایش می کند.
حذف ویدئوی آزمایش خودروی تسلا روی کودکان از یوتیوب


این ویدئو با عنوان «آیا نسخه بتا قابلیت تمام خودران تسلا واقعاً با کودکان تصادف می کند؟» در یک کانال یوتیوب منتشر شد و در آن تاد پارک ( مالک و سرمایه گذار تسلا) قابلیت تمام خودران (FSD)را روی کودکان خود آزمایش می کرد.

به گزارش ایتنا از مهر، طی این ویدئو پارک یک خودروی تسلای «مدل ۳» را به سمت کودکانش که کنار خیابان ایستاده بودند راند و سپس دوباره هنگامیکه یکی از فرزندانش از خیابان گذر می کرد، به سمت او حرکت کرد. وسیله نقلیه در هر دو بار قبل از رسیدن به کودکان متوقف شد.

یوتیوب در صفحه پشتیبانی خود توضیح داده که قوانین خاصی درباره محتوایی دارد که سلامت جسمانی و روحی افراد زیر سن قانونی را به خطر می اندازد. این موارد شامل مانورها یا شوخی های خطرناک می شود.

آیوی چوی سخنگوی یوتیوب به ورج گفت: این ویدئو قوانین یوتیوب درباره محتوای مخرب و خطرناک را نقض کرده و پلتفرم اجازه نمی دهد محتوای مربوط به شرکت کودکان در فعالیت های خطرناک یا تشویق آنها به انجام چنین اقداماتی، منتشر شود.

در نتیجه این شبکه اجتماعی تصمیم گرفته ویدئو را حذف کند. این درحالی است که تا ۱۸ آگوست ویدئو مذکور بیش از ۶۰ هزار بار مشاهده شده بود. علاوه بر آن همین محتوا در توئیتر نیز منتشر شده و هنوز هم موجود است.
کد مطلب: 69502
برچسب ها: یوتیوب تسلا
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام