کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهبود کیفیت جست‌وجو با به‌روزرسانی جدید گوگل

28 مرداد 1401 ساعت 23:25

ایتنا - گوگل تا چند هفته دیگر، به‌روزرسانی جدیدی برای موتور جست‌وجوی خود منتشر می‌کند که هدف آن راحت‌تر کردن یافتن محتوای با کیفیت برای کاربران است.



با بهبودهایی که در رتبه‌بندی نتایج جست و جو صورت خواهد گرفت، محتوای کم کیفیت یا غیراصلی در رتبه های بالای نتایج جست‌وجو قرار نخواهند گرفت. گوگل اعلام کرده است که این  به‌روزرسانی، محتوایی را هدف گرفته که برای قرار گرفتن در صفحه‌های اول موتورهای جست و جو طراحی شده و به عنوان محتوای اول-سئو شناخته می‌شود.

به گزارش ایتنا از ایسنا، تست‌های گوگل نشان می‌دهد این  به‌روزرسانی، نتایجی که کاربران در هنگام جست‌وجوی محتوایی مانند مطالب آموزشی، هنری، سرگرمی، خرید و محتوای مربوط به فناوری مشاهده می‌کنند را بهبود خواهد بخشید.

بر اساس گزارش وب سایت تِک کرانچ، این  به‌روزرسانی، کمک خواهد کرد شمار نتایج جست و جوی کم کیفیت مربوط به وب سایت‌هایی که یاد گرفته‌اند سیستم را بازی داده و رتبه خود را در نتایج جست و جو بالا ببرند، در رتبه‌های اول نتایج جست و جو کاهش پیدا کنند. گوگل وعده داده است کاربران نتایج جست و جوی مفیدتر را مشاهده خواهند کرد و این شرکت قصد دارد سیستم‌های خود را بازتعریف کرده و به تدریج بر اساس این بهبودها، بنا کند.


کد مطلب: 69477

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/69477/بهبود-کیفیت-جست-وجو-به-روزرسانی-جدید-گوگل

ايتنا
  https://www.itna.ir