۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۸

اپل آپدیت جدید تلگرام را تایید نکرد

ایتنا - اپل به دلیل مجموعه‌ای از ایموجی‌های انیمیشنی تلگرام، آپدیت جدید این پیام رسان را تایید نکرده است.
اپل آپدیت جدید تلگرام را تایید نکرد

از زمانیکه اپل فروشگاه اپلیکیشن «اپ استور» را راه‌اندازی کرده، توسعه دهندگان نرم افزار کوچک و بزرگ درگیر چالش های فرایند تایید شرکت هستند و اپ هایشان با تاخیر ارائه یا حذف می شود. در این میان پیام رسان تلگرام نیز با چالش روبرو شده است. پاول دوروف مدیر ارشد اجرایی تلگرام در ۱۰ آگوست پیامی در کانال تلگرامی خود منتشر و اعلام کرد آخرین آپدیت آن به مدت ۲ هفته درگیر فرایند بررسی اپل است و شرکت هیچ اطلاعاتی درباره دلیل این تاخیر ارائه نمی کند.

در نهایت او دیروز درباره آنچه روی داده است در کانال تلگرام خود صحبت کرد. به گفته دوروف اپل به تلگرام اعلام کرده باید یک ویژگی جدید به نام Telemoji را حذف کند. این ویژگی در حقیق یک نسخه انیمیشنی با کیفیت از ایموجی های معمول است.

به گزارش ایتنا از مهر، به گفته مدیر ارشد اجرایی تلگرام این قابلیت شبیه مجموعه ایموجی هایی است که اپل استفاده می کند. او در پستی نوشت: این اقدام اپل گیج کننده است زیرا Telemoji بعد جدیدی به ایموجی هایی با وضوح کم افزود و اکوسیستم آنها را غنی‌تر کرد.

در حقیقت دوروف اشاره کرد در آپدیت جدید تلگرام بیش از ۱۰ پک ایموجی تازه وجود دارد و شرکت مدت زمانی را به ساخت تله موجی اختصاص می دهد که حتی خاص‌تر باشد.
کد مطلب: 69427
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام