۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۹

گوگل و اپل در کره جنوبی جریمه می‌شوند

ایتنا - ​​​​​​​کمیسیون ارتباطات کره جنوبی(KCC) تحقیقاتی درباره اپراتورهای فروشگاه های اپ از جمله اپل و گوگل و وان استور به منظور بررسی نقض قوانین پرداخت در اپ آغاز می کند.
گوگل و اپل در کره جنوبی جریمه می‌شوند

طبق قانون کره جنوبی، در صورت کشف هرگونه تخلفی، شرکت خاطی ممکن است تا ۲ درصد درآمد سالانه در کسب وکار مرتبط خود جریمه شود. البته رگولاتور مذکور مقیاس هرگونه جریمه احتمالی در این مورد را مشخص نکرده است.

به گارش ایتنا از مهر، طبق قانونی که سال گذشته میلادی تصویب و از مارس امسال اجرایی شده، اپراتورهای فروشگاه های اپلیکیشن بزرگ مانند گوگل و اپل نمی توانند توسعه دهندگان اپ را وادار به استفاده از سیستم های پرداخت خود کنند.

کمیسیون ارتباطات کره جنوبی (KCC)در بیانیه ای اعلام کرد در ۱۷ می یک بررسی انجام داد تا مشخص شود گوگل، اپل و وان استور قوانین این کشور را نقض کرده یا خیر و نتایج نشان داد احتمالاً هر ۳ شرکت متخلف هستند.

این سازمان همچنین اعلام کرد در صورتی که تحقیقات انجام تخلفات را نشان دهد، اقدامات سختگیرانه تر مانند دستورات اصلاح عملکرد یا وضع جریمه برای شرکت ها را در نظر می گیرد.

تخلفات شامل آن است که اپراتورهای فروشگاه اپلیکیشن به طور ناعادلانه نقد محتوای موبایل را به تاخیر بیاندازند یا محتوای موبایلی که از روش های پرداخت طرف ثالث استفاده می کند را به تاخیر بیاندازد، محدود یا حذف کند.
کد مطلب: 69401
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام