۰
plusresetminus
شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۱

تاریخ دادگاه ایلان ماسک مشخص شد

ایتنا - ماسک، ثروتمندترین فرد جهان و مدیر اجرایی شرکت تسلا، تا ساعت 5 بعد از ظهر جمعه به وقت محلی فرصت داشت طبق دستوری که اواخر روز پنجشنبه توسط دادگاهی در دلاویر صادر شد، هرگونه ادعای متقابل را مطرح کند.
تاریخ دادگاه ایلان ماسک مشخص شد

رسیدگی به شکایت توئیتر برای وادار کردن ایلان ماسک به پایبندی به قرارداد 44 میلیارد دلاری خود برای خرید این شبکه اجتماعی، در تاریخ 17 اکتبر به مدت 5 روز صورت می گیرد.

به گزارش ایتنا از فارس، قاضی رسیدگی کننده به این پرونده حکم کرده که ماسک باید تا پایان روز جمعه هرگونه ادعای قانونی خود را علیه توئیتر اعلام کند.

ماسک، ثروتمندترین فرد جهان و مدیر اجرایی شرکت تسلا، تا ساعت 5 بعد از ظهر جمعه به وقت محلی فرصت داشت طبق دستوری که اواخر روز پنجشنبه توسط دادگاهی در دلاویر صادر شد، هرگونه ادعای متقابل را مطرح کند.

وکلای ماسک گفته‌اند که او ممکن است دعوای متقابلی را مطرح کند و شکایت خودش علیه توییتر را به جریان بیندازد که در این صورت او می‌تواند برای این معامله مورد مناقشه خسارت مالی طلب کند.

مدیرعامل تسلا و رئیس اسپیس ایکس در 8 ژوئیه اعلام کرد شرکت توییتر را به دلیل نقض توافقنامه ادغام و ارائه اطلاعات نادرست از تعداد حساب‌های جعلی در این پلتفرم خریداری نمی کند. به دنبال اعلام این خبر توئیتر از ایلان ماسک شکایت کرد.
کد مطلب: 69286
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام