۰
plusresetminus
پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۲

آموزش: چگونه عمر باتری آیفون را طولانی‌تر کنیم؟

ایتنا - برای جلوگیری از چنین آسیبی آن هم درحالیکه بسیاری از اوقات نیازی به وصل شدن به شبکه‌های وای‌فای نیست، می‌توان با غیرفعال کردن وای‌فای و خاموش شدن جست‌وجو، در مصرف باتری به میزان قابل ملاحظه‌ای صرفه‌جویی کرد.
آموزش: چگونه عمر باتری آیفون را طولانی‌تر کنیم؟

گوشی‌های آیفون دائم درحال جست‌وجوی شبکه‌ای وای‌فای برای اتصال هستند و همین مصرف باتری‌ را زیاد می‌کند. در اینجا ترفند لازم را برای مصرف کمتر باتری در این گوشی‌ها را می‌توانید ملاحظه کنید.

احتمالا دارندگان گوشی‌های آیفون از ترفندی ساده برای ذخیره بیشتر باتری‌های گوشی‌های خود بی‌اطلاع هستند. گوشی‌های آیفون دائم در حال جست‌وجوی یک شبکه وای‌فای هستند. روشن بودن دائمی وای‌فای باتری گوشی شما را به صورت پیوسته مصرف کرده و همین کافی است که شارژ گوشی‌های آیفون زودتر و نامتناسب با میزان استفاده، تمام شود. چنین موضوعی در طولانی‌مدت عمر باتری‌های آیفون را کم می‌کند.

برای جلوگیری از چنین آسیبی آن هم درحالیکه بسیاری از اوقات نیازی به وصل شدن به شبکه‌های وای‌فای نیست، می‌توان با غیرفعال کردن وای‌فای و خاموش شدن جست‌وجو، در مصرف باتری به میزان قابل ملاحظه‌ای صرفه‌جویی کرد.

برای این منظور، با کشیدن صفحه از گوشه بالا سمت راست به پایین، پنجره (Control Center) را فراخوانده‌اید. در پنجره باز شده، نماد (Wifi) که در بالای سمت چپ برنامه‌ها قرار دارد، خاموش کنید. نماد وای‌فای از آبی به خاکستری تغییر رنگ داده و این یعنی خاموش بودن برنامه جست‌وجو وای‌فای است.

راهکارهای دیگری هم برای حفاظت بهتر از باتری گوشی‌های آیفون وجود دارد،؛ بهینه‌سازی باتری، عادات شارژ هوشمند و هشدارهای باتری تنها تعدادی از امکانات دردسترس هستند که برنامه عامل گوشی‌های آیفون در اختیار دارندگان خود قرار داده تا هم کمتر نیاز به شارژ مجدد پیدا کنند و هم عمر باتری‌های گوشی‌هایشان بیشتر شود.

منبع: همشهری آنلاین
کد مطلب: 69268
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام