۰
plusresetminus
شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۱
توسط انجمن واردکنندگان موبایل:

کنگره موبایل ایران برگزار می‌شود

ایتنا - نخستین دوره کنگره موبایل ایران در سه بخش نمایشگاه، تندیس ستاره‌ها و زیست بوم موبایل از تاریخ ۷ تا ۱۰ مهر در مرکز نمایشگاهی ایران‌مال برگزار خواهد شد.
کنگره موبایل ایران برگزار می‌شود
انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی، کنگره موبایل برگزار می‌کند.

به گزارش ایتنا از روابط عمومی این انجمن، اولین دوره «کنگره موبایل ایران» با هدف توسعه بازار زنجیره تامین و عرضه تلفن همراه کشور و همچنین ایجاد همگرایی مابین صنعت و دانش برگزار خواهد شد.

مطابق این گزارش: یکی از اهداف مهم این کنگره، معرفی بخش‌های مختلف زنجیره موبایل و برقراری ارتباط ما بین تامین کنندگان و توزیع کنندگان موبایل در سراسر کشور است. با نزدیک شدن حلقه‌های این زنجیره و ایجاد تعاملات سازنده، شاهد پایداری در تامین، توزیع و نهایتا تعادل عرضه و تقاضا در سطح خورده فروشی خواهیم بود که این مهم را می‌توان یکی از اصلی ترین دستاوردهای این جشنواره دانست. 
همچنین نمایش دستاوردهای فعالین این صنعت در زمینه ارائه خدمات پس از فروش، تولید موبایل و نرم افزارهای کاربری موبایل بومی، استارتاپ‌های دانش بنیان و خدمات ارزش افزوده بر بستر موبایل از دیگر اهداف این جشنواره خواهد بود. 

برگزاری پنل‌های تخصصی ویژه فعالین اقتصادی و بازرگانان، سمینارهایی با هدف معرفی فناوری‌های ویژه مصرف کنندگان، بخش معرفی دستاوردها و توانمندی‌ها، معرفی تازه‌های تکنولوژی و بخش خدمات دولت همراه، از دیگر بخش‌های مهم این کنگره محسوب می‌شوند.

در اطلاعیه انجمن مزبور اعلام شده که کنگره موبایل ایران در سه بخش نمایشگاه، تندیس ستاره‌ها و زیست بوم موبایل از تاریخ ۷ تا ۱۰ مهر در مرکز نمایشگاهی ایران‌مال برگزار خواهد شد.

همچنین نحوه ثبت نام جهت حضور در کنگره موبایل ایران متعاقبا اعلام خواهد شد.
 
 
کد مطلب: 69135
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام