کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آموزش: چگونه اکانت اینستاگرام را حذف کنیم؟

سايت خبری ايتنا , 2 مرداد 1401 ساعت 3:55

حذف اکانت، برخلاف فرایند غیرفعالسازی (deactivation)، به این معناست که داده‌های اکانت شما قابل بازیابی نخواهد بود حتی اگر یک اکانت جدید با همان نام‌کاربری، ایمیل لینک‌شده، یا شماره تلفن در آینده ایجاد کنید.


بالاخره به نسخه iOS اپ اینستاگرام قابلیتی اضافه شد که برای کاربران اجازه حذف اکانت‌هایشان با استفاده از یک آیفون را می‌دهد. تا پیش از این، کاربران برای حذف دائمی اکانتشان ناچار به استفاده از کلاینت دسکتاپ یا باز کردن اینستاگرام در یک مرورگر موبایل بودند. افزوده شدن این قابلیت در پی تغییرات گسترده‌تر در خط‌مشی اپ استور اپل رخ داده است که از 30 ژوئن به مرحله اجرا رسید، و بر اساس آن، توسعه‌دهندگان موظف به ارائه یک سیستم حذف اکانت در اپ‌هایشان (در صورتی که اپ مورد نظر به کاربران اجازه ایجاد اکانت‌ها را بدهد) شده بودند.
 
در این مطلب ایتناو به نقل از اسلش‌گیر ،روش حذف حساب کاربری در اینستاگرام را با هم مرور خواهیم کرد.
 
حذف اکانت، برخلاف فرایند غیرفعال‌سازی (deactivation)، به این معناست که داده‌های اکانت شما قابل بازیابی نخواهد بود حتی اگر یک اکانت جدید با همان نام‌کاربری، ایمیل لینک‌شده، یا شماره تلفن در آینده ایجاد کنید. با این حال، می‌توانید یک کپی از دیتای اکانت اینستاگرامتان (همچون پست‌ها و عکس‌ها) را دانلود کنید، ولی ممکن است 14 روز طول بکشد تا این پلتفرم لینک دانلود را برای شما ارسال کند، به همین خاطر از قبل آماده باشید. پس از آنکه این هشدارها را در نظر گرفتید، اکنون به روش حذف اکانتتان در اپ اینستاگرام می‎‌رسیم:
 

آموزش: چگونه اکانت اینستاگرام را حذف کنیم؟

1. اپ اینستاگرام را باز کنید و روی آیکون پروفایلتان که در گوشه پایین راست صفحه ظاهر می‌شود بزنید.   
2. وقتی پروفایلی که خواهان حذف آن هستید را انتخاب کردید (در صورتی که در چندین اکانت لاگین کرده‌اید)، روی تنظیمات منوی همبرگر در گوشه بالا راست بزنید.
3. در پنجره منویی که ظاهر می‌شود، روی گزینه تنظیمات (Settings) بزنید.
4. در صفحه تنظیمات، روی گزینه Account بزنید.
5. در قسمت پایین صفحه Account، اکنون یک گزینه جدید با عنوان Delete Account را خواهید دید.
وقتی روی Delete Account بزنید اینستاگرام مجددا از شما خواهد پرسید که آیا می‌خواهید اکانتتان را حذف کنید و یا می‌خواهید که صرفا غیرفعال شود. در اینجا گزینه اول را انتخاب می‌کنید و تمام!
 
اینستاگرام در یک بازه زمانی 30 روزه درخواست حذف یک اکانت را پردازش می‌کند. از اینرو اگر در این دوره نظرتان عوض شد، می‌توانید این فرایند را به راحتی با باز کردن این اپ متوقف کنید.
 


کد مطلب: 69070

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/69070/آموزش-چگونه-اکانت-اینستاگرام-حذف-کنیم

ايتنا
  https://www.itna.ir