۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۰۰

انتقال از iOS به اندروید باز هم آسان‌تر شد

ایتنا - گوگل به تازگی قابلیت برای پشتیبانی از انتقال دیتا از آیفون‌ها به همه اسمارتفون‌هایی که اندروید 12 به بعد دارند را به اپ Switch to Android اضافه کرد.
انتقال از iOS به اندروید باز هم آسان‌تر شد
در آوریل 2022، گوگل بی‌سروصدا یک اپ جدید iOS منتشر کرد که تا حدود قابل توجهی از دشواری‌های روند انتقال از آیفون به یک استمارتفون اندرویدی کاست. این اپ نام گویا و صریحی داشت: Switch to Android، و امکان انتقال وایرلس دیتا از آیفون به اندروید را فراهم می‌آورد. با این حال مشکل اصلی این اپ این بود که فقط از انتقال دیتا از یک آیفون به یک دستگاه Pixel گوگل پشتیبانی می‌کرد. اما اکنون گوگل برای این مشکل هم چاره‌جویی کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، گوگل به تازگی قابلیت برای پشتیبانی از انتقال دیتا از آیفون‌ها به همه اسمارتفون‌هایی که اندروید 12 به بعد دارند را به اپ Switch to Android اضافه کرد.
 
از اعلامیه در پست بلاگ گوگل پیداست که این شرکت می‌خواهد که مردم آن را به عنوان روشی قابل اتکا برای این انتقال ببینند. با اینکه سوئیچ کردن از یک آیفون به اندروید پیش از این از طریق روش‌های سیمی بدون یک اپ اختصاصی امکانپذیر بود، ولی این شرکت اکنون از افراد می‌خواهد که از همین اپ برای انتقال دیتا به صورت سیمی و بیسیم استفاده کنند.
 

گوگل توضیح داده است که کل فرایند انتقال دیتا به صورت یکپارچه با دستورالعمل‌های شفاف که روی صفحه نمایش داده می‌شوند انجام می‌شود. این مراحل به صورت اتوماتیک بر روی تلفن‌های اندرویدی نمایان خواهند شد. همچنین از کاربران پرسیده خواهد شد که می‌خواهند از روش سیمی استفاده کنند یا بیسیم.
 
وقتی کاربر روش انتقال دیتا را انتخاب کرد از وی خواسته خواهد شد تا اپ سوئیچ به اندروید را از اپ استور iOS دانلود کند (از این لینک). وقتی اپ نصب شد، کاربر را در کل فرایند انتقال دیتا راهنمایی خواهد کرد و همچنین از وی خواهد خواست تا تمام مجوزهای ضروری برای یک فرایند روان و پیوسته انتقال دیتا را بدهد.
 
البته مشکل بزرگ بعدی پیش روی کاربران، طبیعتا، این است که اکثریت گسترده‌ای از آنها از دستگاه‌هایی استفاده می‌کنند که اندروید 11 یا پایین‌تر دارند.
کد مطلب: 69069
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام