۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۱

خرید و فروش ارز در اوکی اکسچنج

بیت کوین به عنوان مرجع و بزرگ ترین ارز دیجیتال بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داده است و بسیاری از معامله گران در دنیا و خصوصا ایران از تتر به عنوان دلار برای معامله و ترید خود استفاده می‌کنند.
خرید و فروش ارز در اوکی اکسچنج
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



دنیای زیبا ارزهای دیجیتال یکی از بزرگترین و محبوب ترین بازارهای مالی در دنیا است که طرفداران و علاقه‌مندان بسیار زیادی در داخل ایران نیز دارد. احتمالا شما نیز تبلیغات گوناگون در این زمینه را مشاهده کرده و با بسیاری از پروژه‌های مهم این بازار آشنایی دارید. بدون شک بیت کوین و تتر معروف ترین ارزهای موجود بازار در حال حاضر هستند که معاملات بسیار زیادی روی آن‌ها صورت می‌گیرد. اگر شما نیز قصد خرید و فروش ارز دیجیتال در هر ساعت از شبانه روز را داشتید ما صرافی اوکی اکسچنج را پیشنهاد می‌کنیم.
 

معرفی و بررسی بازار ارزهای دیجیتال


بازار کریپتو یا ارزهای دیجیتال در واقع بازار ارزهایی طراحی شده با پروتکل‌های رمز نگاری است که در بستر رایانه‌ها ایجاد می‌شوند. این ارز‌ها به صورت الکترونیکی ذخیره و منتقل شده و اکثر ویژگی‌های پول‌های واقعی را نیز دارا هستند. ارز‌های دیجیتال معروف به پول‌های مجازی می‌باشند که مخالفان سر سختی چون حکومت‌ها و دولت‌ها را مقابل خود می‌بینند که حتی در بسیار از کشور‌ها معاملات آنها ممنوع و یا طبق قوانین خاصی صورت می‌گیرد.
ارز دیجیتال که معادل فارسی آن رمـزارز است به صورت غیر متمرکز بوده و بر بستر بلاک چـین‌ها ایجاد می‌شود. از مهم ترین ارز‌های موجود در بازار می‌توان به بیت کوین ، اتریوم و تتر اشاره کرد که دارای بیشتری تراکنش‌ها در صرافی‌ها هستند. شما برای خرید و فروش ارز دیجیتال حتما باید به صرافی معتبر مراجعه کنید که ما به شما صرافی اوکی اکسچنج ( ok-ex.io ) پیشنهاد می‌کنیم.
 

امنیت ارزهای دیجیتال


یکی از مهم ترین مسئله و نگرانی کاربران ارزهای دیجیتال مربوط به امنیت این رمز ارز‌ها است که باید به این موضوع اشاره کنیم که ارزهای دیجیتال همچون بیت کوین با توجه به کد نگاری‌های بسیار پیچیده تقریبا غیر قابل هک می‌باشند. مهم ترین نکته ای که شما باید در نظر داشته باشید حتما از صرافی‌های مطمئن چه خارجی مثل بایننس یا صرافی داخلی مثل اوکی اکسچنج استفاده کنید. از دیگر موارد امنیتی در ارزهای دیجیتال استفاده از کیف پول مناسب و حفظ و نگه داری رمز ولت می‌باشد.
 

بیت کوین چیست؟


بیت کوین با نماد اختصاری BTC مرجع و بزرگترین ارز دیجتال است که در بستر اینترنت خرید و فروش می‌شود. از ویژگی‌های مهم بیت کوین غیر متمرکز بودن آن است که هیچ شخص و کشوری نمی‌تواند روی آن تسلط کامل داشته باشد. بیت کوین و سایر ارز‌های دیجتال وجود خارجی و فیزیکی ندارند بلکه به صورت کدهای رمز نگاری شده هستند. معامله روی این ارز بسیار پر طرفدار است و با حجم بالایی در روز صورت می‌گیرد و طی سال‌های اخیر فراز و نشیب‌های گوناگونی را نیز تجربه کرده است.
 

تاریخچه شکل گیری بیت کوین


بیت کوین در سال 2009 توسط شخصی ناشناس معروف به ساتوشی ناکاموتو که خود را یک مرد ژاپنی معرفی کرده ایجاد شد که هویت این شخص هنوز به صورت رسمی‌مشخص نشده است. ارزش بیت کوین در آغاز 0 دلار بود و اکنون که این مقاله را برای شما تهیه می‌کنیم ارزش آن حتی به مرز 70 هزار دلار نیز رسیده است.
 

نحوه معامله روی بیت کوین


معامله روی ارز‌های دیجیتال از جمله بیت کوین بسیار ساده و در عین حال پر ریسک می‌باشد. خرید و فروش بیت کوین گاهی باعث سودهای فراوان و گاهی نیز موجب ضررهای سنگین است که باید نهایت دقت را در معاملات خود داشته باشید. خرید بیت کوین و فروش آن به صورت لحظه‌ای انجام می‌شود که شما با استفاده از صرافی اوکی اکسچنج با خیال راحت می‌توانید این کار را انجام دهید.
 
 

تتر چیست؟

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال معادل دلار آمریکا می‌باشد که از آن برای خرید و فروش ارز‌های دیجیتال استفاده می‌کنند. تتر در سال 2015 ایجاد شد و اعتبار زیادی به بازار ارز دیجیتال داد و انتقال پول به صرافی‌ها را نیز بسیار آسان و سریع کرد. تتر نسبت به سایر ارزهای دیجیتال دیگر پایدارتر بوده و نوسانات زیاد قیمتی ندارد و معمولا قیمت تتر ثابت می‌باشد.
 

معامله با دلار یا تتر


تتر در واقع معادل 1 دلار است و گفته می‌شود که وابستگی خاصی به دلار آمریکا دارد. تفاوت زیادی بین آن‌ها برای معامله در بازار ارز دیجیتال نیست ولی خرید و فروش تتر به نظر راحت تر می‌آید و برای کاربران تحت تحریم آمریکا از جمله شهروندان ایران معامله با تتر امکان پذیرتر است.
 

دامیننس تتر چیست؟


ارزهای دیجیتالی چون بیت کوین و تتر دارای دامیننس با قیمت لحظه ای هستند که ارتباط معنا داری میان آن‌ها است و روی هم نیز تاثیر گذار هستند و در واقع میزان سهم اون ارز در بازار را به نمایش می‌گذارد. وقتی صحبت از دامیننس تتر می‌کنیم منظور این است که تتر صاحب چه مقدار از سهم کل بازار ارز‌های دیجیتال و معاملات آن می‌باشد.
 

آموزش خرید و فروش تتر


طبق توضیحات بالا متوجه شده‌اید که تتر در واقع همان دلار در بازار ارز‌های دیجیتال می‌باشد که بسیاری به جای آن از تتر برای معاملات خود استفاده می‌کنند. در ایران نیز با توجه به تحریم‌ها خرید و فروش تتر بسیار آسان تر و سریع تر می‌باشد که شما به سادگی با مراجعه به صرافی‌های داخلی همچون اوکی اکسچنج می‌توانید تتر مورد نیاز خود را خریداری یا به فروش برسانید.
 

سخن پایانی درباره ارزهای دیجیتال


طبق توضیحات بالا احتمالا متوجه شده‌اید که بیت کوین به عنوان مرجع و بزرگ ترین ارز دیجیتال بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داده است و بسیاری از معامله گران در دنیا و خصوصا ایران از تتر به عنوان دلار برای معامله و ترید خود استفاده می‌کنند. اگر شما قصد خرید و فروش بیت کوین یا تتر و سایر ارز‌های دیجتال را داشتید صرافی اوکی اکسچنج به نشانی اینترنتی www.ok-ex.io/ در طول شبانه روز در دسترس شما خواهد بود.
 
 
کد مطلب: 69050
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام