۰
plusresetminus
پنجشنبه ۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۱

محدودیت دسترسی به اینترنت در مناطق نزدیک به حوزه های کنکور اعمال می‌شود

ایتنا - ​​​​​​​مشاور وزیر ارتباطات ضمن اعلام اینکه امروز و فردا در حوزه های برگزاری کنکور محدودیت دسترسی به اینترنت اعمال می شود، گفت: به دلیل امنیت در برگزاری کنکور اطلاع رسانی لحظات آخر صورت گرفت.
محدودیت دسترسی به اینترنت در مناطق نزدیک به حوزه های کنکور اعمال می‌شود


مهدی سالم مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اینکه چرا از جمر (دستگاه تولیدکننده پارازیت) استفاده نشد، گفت: برای حوزه‌های امتحانی کنکور باید چندین هزار جمر تهیه می‌شد و از ِآن سو اینترنت ممتحنین و مسئولان اجرایی کنکور با اختلال رو به رو می‌شد به همین دلیل این اقدام صورت نگرفت.

به گزارش ایتنا از مهر، وی درباره دلیل دیر اعلام شدن این محدودیت گفت: یکی دیگر از موضوعاتی که در حال حاضر مطرح می‌شود این است که چرا پیش تر درباره محدودیت اینترنت در حوزه‌های برگزاری آزمون کنکور اطلاع رسانی نشده بود که در پاسخ باید بگویم، از آنجا که آزمون کنکور باید امن و مطمئن برگزار شود برخی اقدامات باید در آخرین لحظات اطلاع‌رسانی شود.

مشاور وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه بنده شخصاً مخالف اجرای چنین محدودیتی بودم، گفت: این تصمیم گیری در مراجع ذیصلاح گرفته شده است. چهار سال است که محدودیت اینترنت در حوزه‌های برگزاری کنکور اجرایی می‌شود و موضوع جدیدی نیست.

وی پیش از این در توییتی نوشت به درخواست وزارت علوم و البته مراجع ذیصلاح، امروز و فردا در حوزه‌های برگزاری آزمون کنکور دسترسی به اینترنت محدود خواهد بود.

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه از ساکنین محدوده‌ها بابت این اختلال عذر خواهی کرد.
کد مطلب: 68984
برچسب ها: اینترنت کنکور
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام