۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۲۲

کیفیت صدای تماس‌‌ها در گوگل میت بهتر خواهد شد

ایتنا- گزارش‌‌ها حاکی از آن است که تماس‌های گوگل میت به زودی و در پی به روز رسانی جدید این سرویس با افزایش کیفیت صوتی همراه خواهد بود.
کیفیت صدای تماس‌‌ها در گوگل میت بهتر خواهد شد
گزارش‌‌ها حاکی از آن است که تماس‌های گوگل میت به زودی و در پی به روز رسانی جدید این سرویس با افزایش کیفیت صوتی همراه خواهد بود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از techradar، کمپانی گوگل اعلام کرده است که به زودی قابلیت طنین زدای جدیدی را برای پلتفرم کنفرانس ویدیویی گوگل میت عرضه خواهد کرد که می‌تواند پژواکهای نامتوازن صوتی را از تماسهای گروهی حذف کرده و به صورت کلی کیفیت صدای تماس‌‌ها را بهبود بخشد. 
 
این به روز رسانی هم اکنون برای تمامی کاربران میت عرضه شده است و به صورت پیش فرض فعال است. به این ترتیب تماسهای گوگل میت هم اکنون باید کیفیت صدای بهتری داشته باشند و این بهینه سازی به خصوص هنگام استفاده از هدست‌‌ها خودش را بیشتر نشان می‌دهد.
 
 
 
گوگل میت در پستی که این به روز رسانی را اعلام می‌کند اظهار نحوه حذف طنینهای اضافی از صدای ضبط شده توسط میکروفون کاربران را شرح داد. این کمپانی همچنین اظهار داشت که این قابلیت به صورت خودکار پژواکهای ایجاد شده توسط فضاهایی که سطوح سخت دارند را فیلتر می‌کند. نمونه فضاهای دارای سطوح سخت زیر زمین یا اشپرخانه هستند.
 
گوگل میت پیش از این شماری از ابزارهای بهینه سازی کیفیت صدا را در ژوئن سال 2020 و در پی افزایش استفاده از این سرویس به دلیل دورکاری ناشی از همه گیری کرونا به کاربران عرضه کرد.

خبر عرضه این قابلیت پس از مدت کوتاهی از عرضه به روزرسانیهای صوتی مایکروسافت تیمز منتشر شد. جالب است بدانید که این به روز رسانی با استفاده از یک مدل یادگیری ماشینی ساخته شده است.
 
کد مطلب: 68922
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام