۰
plusresetminus
سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۶

سرویس پولی تلگرام مجهز به خدمات انتقال فایل است

ایتنا - ​​​​​​​تلگرام سرویس پولی جدیدی راه‌اندازی کرده که برای نخستین بار، شامل دسترسی به خدمات انتقال فایل است.
سرویس پولی تلگرام مجهز به خدمات انتقال فایل است


تلگرام همزمان با رشد انفجاری شمار کاربران جهانی خود، درصدد درآمدزایی از خدماتش برآمده است. طبق جدیدترین آمار، شمار کاربران فعال تلگرام به ۷۰۰ میلیون نفر رسیده و تلگرام در میان پنج اپلیکیشنی بوده که در سال ۲۰۲۲ بیشترین دانلود را داشته‌اند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، سرویس جدید "تلگرام پریمیوم" به کاربران این سرویس پولی، شماری قابلیت‌های جدید فراهم می‌کند و در عین حال، دسترسی آنها به اپلیکیشن اصلی و رایگان تلگرام حفظ می‌شود.

کاربران تلگرام پریمیوم می‌توانند فایلهایی با ظرفیت حداکثر چهار گیگابایت را بارگذاری و به اشتراک بگذارند در حالی که سقف مذکور برای کاربران سرویس رایگان، دو گیگابایت است. همه کاربران تلگرام خواه کاربر سرویس رایگان باشند یا پولی، می‌توانند این اسناد حجیم را دانلود کنند.

علاوه بر ورود تلگرام به فضای میزبانی فایل، مشترکان تلگرام پریمیوم می‌توانند رسانه و فایلها را با سریع‌ترین سرعت ممکن از فضای ذخیره ابری نامحدود خود، دانلود کنند.

کاربران تلگرام پریمیوم می‌توانند تا ۱۰۰۰ کانال را دنبال کرده و حداکثر ۲۰ فولدر چت ایجاد کنند که در هر کدام از آنها می‌توانند تا ۲۰۰ چت را قرار دهند و حساب چهارمی در اپلیکیشن تلگرام اضافه کنند، ۱۰ چت را در لیست اصلی پین کرده و حداکثر ۱۰ استیکر محبوب را ذخیره کنند. همچنین کاربران سرویس پولی تلگرام می‌توانند پیامهای صوتی را به متن تبدیل کنند.

این سرویس برای کاربران iOS که جدیدترین نسخه ۸.۸ این اپلیکیشن را دارند، قابل دسترس است اما هنوز برای کاربران اندروید عرضه نشده است.

هزینه تلگرام پریمیوم با توجه به منطقه سکونت کاربر، متغیر است اما برای کاربران آمریکا، ۴.۹۹ دلار است. در بعضی از کشورها، پیامهای اسپانسری نمایش داده می‌شوند اما این تبلیغات دیگر برای مشترکان سرویس پولی ظاهر نخواهند شد.

بر اساس گزارش وب سایت تِک رادار، با این حال رشد تلگرام، با فعالیتای ناخوشایندی همراه بوده است. کارشناسان به کاربران هشدار داده‌اند مراقب دانلودر بدافزاری که وانمود می‌کند نصب کننده پلتفرم تلگرام است، باشند.
کد مطلب: 68898
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام