۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۸

بررسی قیمت انواع کنسول های بازی در ایران

با توجه به قیمت انواع کنسول های بازی ، بهره مندی از این سرویس ها می تواند برای شما به لحاظ اقتصادی به صرفه باشد. شما با خرید اشتراک ماهیانه با مبلغ پایینی ، از بازی های بی شماری برخوردار می شوید.
بررسی قیمت انواع کنسول های بازی در ایران
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



قیمت انواع کنسول های بازی با توجه به سخت افزارها و مشخصات و ویژگی های آنان ، با یکدیگر متفاوت می باشد.
 

قیمت PS5 چقدر است ؟


پلی استیشن 5 ( PS5 ) ، آخرین کنسول بازی سونی می باشد که تحول عظیمی در صنعت گیمینگ بوجود آورده است. برای بیان تمامی قابلیت ها و ویژگی های PS5 ، ساعت های زیادی زمان لازم است. زیرا این کنسول بسیار قدرتمند و حرفه ای طراحی شده است.
پردازشگر گرافیکی و پردازشگر قدرتمند ، حافظه داخلی و حافظه رم باظرفیت مناسب ، سرعت بسیار بالا به دلیل برخورداری از حافظه های SSD ، پشتیبانی از وضوح 8K  و 4K ، پشتیبانی نمودن از بازی های نسل قبلی و ... برخی از ویژگی های این کنسول قدرتمند و بی نظیر می باشد.
گیمرها می توانند از اجرای بازی ها در کنسول پلی استیشن 5 لذت ببرند. قطعاً اجرای این بازی در این کنسول با سایر کنسول ها متفاوت خواهد بود. قیمت PS5 با توجه به سخت افزار قدرتمند و قابلیت های متعدد آن ، نسبتاً بالا است ، اما ارزش خرید آن را دارد.
برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت روز این کنسول و همچنین خرید ps5 با ما همراه باشید.
 

قیمت PS4 چقدر است ؟ ( قیمت انواع کنسول های بازی )


در ادامه ی این مقاله ، به بررسی قیمت کنسول پلی استیشن 4 می پردازیم. کنسول پلی استیشن 4 ، از محبوب ترین کنسول های بازی است که فروش بسیار بالایی داشته است. تکنولوژی مدرن AMD داخل رگ های PS4 در حرکت است.
پردازشگر گرافیکی این کنسول به اندازه ای قدرتمند است که در حد و اندازه های کامپیوترهای شخصی می باشد. قدرت پردازشی گرافیکی PS4 از ایکس باکس وان به طور قابل توجهی بیشتر است. PS4 دارای 8 گیگابایت حافظه پر سرعت از نوع GDDR5 است.
جالب است که در ادامه ی پرداختن به موضوع " قیمت انواع کنسول های بازی " بدانید که شما می توانید در هر بخشی از اجرای بازی در کنسول پلی استیشن 4 ، بازی را استپ کرده و پس از گذشت زمانی به بازی برگشته و آن را از همان لحظه ادامه دهید.
پشتیبانی از دیسک های بلوری ، حسگر اختصاصی ، دوال شاک 4 ، رابط کاربری ساده و ... از دیگر مشخصات کنسول پلی استیشن می باشد. قیمت PS4 با توجه به مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری آن ، مناسب است.
 

مزایای سرویس PS Now برای کنسول های پلی استیشن چیست ؟


این سرویس ، ویژه کنسول های پلی استیشن است و قابلیت های بی شماری را در اختیار کاربران سونی قرار می دهد. با توجه به قیمت انواع کنسول های بازی پلی استیشن ، امکان استفاده از چنین سرویسی برای کاربران بسیار مقرون به صرفه است.
شما می توانید بازی های بی شماری را برای کنسول های PS5 ، PS4 و سایر کنسول های پلی استیشن از طریق این سرویس دریافت نمایید. حتی اجرای برخی از بازی ها به دانلود نیاز ندارد و می توان آن را به طور آنلاین در این سرویس اجرا نمود.
برای برخورداری از سرویس PS Now نیازمند اینترنت پر سرعتی نیستید و صرفاً می توانید با حداقل سرعت 5 مگابایت از این سرویس بهره مند شوید. در صورتی که اتصال کنسول را توسط کابل به اینترنت انجام دهید ، از اتصال بدون قطعی و یکدست تری برخوردار خواهید شد.
 

قیمت انواع کنسول های بازی نسل نهمی مایکروسافت چقدر است ؟


کنسول های بازی نسل نهمی مایکروسافت ، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس می باشد. قیمت ایکس باکس سری اس از قیمت ایکس باکس سری ایکس کمتر می باشد.
ایکس باکس سری ایکس ، کنسول قدرتمند تر و باکیفیت تر مایکروسافت است که دارای پردازنده اصلی و پردازنده گرافیکی مناسبی می باشد. در کنسول ایکس باکس سری ایکس از حافظه ی SSD بهره برده شده است که موجب افزایش سرعت بارگیری بازی ها گردیده است.
کنسول ایکس باکس سری ایکس دارای درایو نوری می باشد که از نوع درایو بلوری 4K UHD می باشد. توان پردازشی این کنسول مایکروسافت معادل با 12 ترافلاپس می باشد. برای اجرای بازی ها در کنسول ایکس باکس سری ایکس به علت وجود حافظه ی رم 16 گیگابایتی GDDR6 و حافظه ی داخلی یک ترابایتی ، دچار مشکل نخواهید بود. زیرا این حافظه ها می توانند نیاز شما را تا حد مطلوبی برطرف نمایند. با بررسی قیمت انواع کنسول های بازی مایکروسافت متوجه خواهید شد که ایکس باکس سری ایکس ، گران ترین کنسول مایکروسافت است.
ایکس باکس سری اس ، کنسول ضعیف تر نسل نهمی مایکروسافت است. البته نباید در مورد این کنسول بدگمان شد و آن را به طور کلی ضعیف دانست. زیرا این کنسول در برابر ابرقدرت ایکس باکس سری ایکس ضعیف تر است و به طور کلی کنسول خوب و باکیفیتی می باشد. مشخصات سخت افزاری ایکس باکس اس ، تا حدودی نسبت به سخت افزار ایکس باکس سری ایکس ضعیف تر می باشد.
ایکس باکس سری اس از حافظه ی پرسرعت SSD برخوردار است. این کنسول دارای پردازنده گرافیکی AMD می باشد. تنها ایراد آن ، عدم برخورداری از درایو نوری می باشد. توان پردازشی این کنسول معادل 4 ترافلاپس می باشد. با مشاهده قیمت انواع کنسول های بازی متوجه خواهید شد که کنسول ایکس باکس سری اس ، واقعاً قیمت مناسبی دارد.
حافظه ی رم و حافظه ی داخلی کنسول ایکس باکس سری اس از کنسول ایکس باکس سری ایکس کمتر می باشد. کاربران می توانند با استفاده از حافظه های خارجی ، این مشکل را برطرف نمایند و شرایط را برای نصب بازی های متعدد فراهم کنند.
 

سرویس ایکس باکس گیم پس چیست ؟


این سرویس ، یک سرویس نامحدود جهت کنسول های ایکس باکس سری اس ، ایکس باکس سری ایکس ، ایکس باکس وان و رایانه می باشد. در مقابل سرویس پی اس ناو سونی ، سرویس گیم پس برای کنسول های ایکس باکس توسط مایکروسافت ارائه شده است.
با توجه به قیمت انواع کنسول های بازی ، بهره مندی از این سرویس ها می تواند برای شما به لحاظ اقتصادی به صرفه باشد. شما با خرید اشتراک ماهیانه با مبلغ پایینی ، از بازی های بی شماری برخوردار می شوید.
در این سرویس می توانید به صورت آنلاین به اجرای برخی از بازی ها بپردازید و از قابلیت اجرای بازی ها به شکل گروهی برخوردار شوید. این سرویس دارای ویژگی ها و مشخصات فوق العاده ای می باشد که باید به طور مفصل به بررسی آن پرداخت.
 
کد مطلب: 68843
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام