۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۲

قابلیت فیلتر محتوای حساس در اینستاگرام توسعه می‌یابد

ایتنا - کنترل‌های محتوای توسعه یافته، به زودی در صفحات جست و جو، ریلز (Reels)، هشتگ، حسابهایی که ممکن است دنبال کنید و پستهای پیشنهاد شده در بخش فید، اعمال می‌شوند. اینستاگرام اعلام کرد این تغییرات تا چند هفته آینده برای همه کاربران عرضه خواهند شد.
قابلیت فیلتر محتوای حساس در اینستاگرام توسعه می‌یابد

اینستاگرام تنظیماتی که به کاربران امکان می‌دهد محتوای حساس را در تب اکسپلور فیلتر کنند، توسعه خواهد داد و کاربران به زودی می‌توانند مطالب حساسی که به عنوان محتواهای توصیه شده در این اپلیکیشن نمایش داده می‌شوند را فیلتر کنند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، اینستاگرام درباره نحوه تعریف محتوای حساس یا این که چه محتوایی حساس به حساب می‌آید، شفافیت چندانی فراهم نکرده است. هنگامی که سال میلادی گذشته کنترل محتوای حساس در اینستاگرام معرفی شد، این شرکت محتوای حساس را به عنوان پستهایی که لزوما مقررات را نقض نمی کنند اما ممکن است بعضی از کاربران را ناراحت کنند، تعریف کرد.

کنترل‌های محتوای توسعه یافته، به زودی در صفحات جست و جو، ریلز (Reels)، هشتگ، حسابهایی که ممکن است دنبال کنید و پستهای پیشنهاد شده در بخش فید، اعمال می‌شوند. اینستاگرام اعلام کرد این تغییرات تا چند هفته آینده برای همه کاربران عرضه خواهند شد.

کنترل‌های اینستاگرام به جای این که به کاربران امکان دهند بعضی از موضوعات محتوای خاص را فیلتر کنند، تنها سه تنظیمات دارند: یکی به کاربر محتوای حساس را کمتر نشان می‌دهد، یکی تنظیمات استاندارد است و سومی، گزینه برای مشاهده محتوای حساس بیشتری است. کاربران پایین ۱۸ سال در اینستاگرام، قادر نخواهند بود گزینه سوم را انتخاب کنند.

بر اساس گزارش وب سایت تِک کرانچ، در پست مرکز کمک اینستاگرام در توضیح کنترلهای محتوا، این پلتفرم به توضیح محتواهای پرداخته که در دسته بندی محتوای حساس قرار می‌گیرند از جمله محتوای ترویج خشونت یا استفاده از محصولاتی مانند دخانیات و مواد مخدر.
کد مطلب: 68778
برچسب ها: اینستاگرام
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام