۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۶

آخرین تغییرات در بازار رمزارزها

ایتنا - مدیرعامل بانک جی‌پی مورگان معتقد است که دردسرهای بیشتری برای سرمایه‌گذاران بیت‌کوین، اتریوم و کاردانو در پیش است.
بیت‌کوین به دردسر می‌افتد؟


کاهش ارزش بازار به ویژه برای دارایی‌های دیجیتال برتر مانند بیت‌کوین، اتریوم و کاردانو انتظار می‌رود. این بازار به شدت تحت تاثیر سقوط به خصوص با فروپاشی یکی از پروتکل های پیشرو DeFi یعنی شبکه ترا قرار گرفته است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، با این حال، جیمی دیمون، مدیر عامل جی پی مورگان معتقد است که در حال حاضر دردسرهای این حوزه تازه شروع شده است. علیرغم کاهش بیش از ۵۰ درصدی بازار نسبت به بالاترین حد خود، مدیر عامل این بانک می‌گوید که اتفاقات بدتری در پیش است.

جیمی دیمون از حامیان ارزهای دیجیتال نبوده است. با این وجود، بانکی که او به‌عنوان مدیرعامل، ریاست آن را بر عهده دارد، موضع خود را نسبت به دارایی‌های دیجیتال کاهش داده و با برنامه‌های مختلفی برای ارائه گزینه‌های معاملات ارز دیجیتال به مشتریان خود پیش رفته است. با توجه به بازار رمزارزهای دیجیتال همچنین این مورد که در حال حاضر بازار تا حدی در معرض دید قرار گرفته، دیمون توضیح داد که بانک انتظار کاهش بیشتری دارد.

مدیرعامل این موضع را در یک کنفرانس خدمات مالی اعلام و اظهار کرد که «طوفانی اقتصادی» بازار را تکان خواهد داد. بدیهی است که چنین چیزی در تمام بازارهای مالی موج می‌زند و بازار رمزارزهای دیجیتال نیز در امان نخواهد بود.

دیمون به سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال توصیه کرده است که خود را آماده کنند زیرا وی انتظار نوسانات بازار را دارد. به دلیل این واقعیت که فدرال رزرو اجرای سیاست‌های انقباض کمّی را آغاز خواهد کرد و باعث می‌شود فدرال رزرو نقدینگی را از بازار حذف کند.

دیمون هشدار داد: ابرهای طوفانی در راه هستند و فقط نمی‌دانیم که این طوفان کوچک است یا ابرطوفان خواهد بود.

به نقل از باینسس، با نگاهی به نمودارها، نیازی به کارشناس نیست تا متوجه شود که بازار رمزارزهای دیجیتال نیمه اول سال ۲۰۲۲ خشن بوده است.

سقوط بیش از یک تریلیون دلار در کمتر از یک سال بازار را از بین برده است و اگر دیمون درست بگوید، ممکن است تنها آغاز راه باشد. اگر فدرال رزرو انقباضات کمّی را آغاز کند و نقدینگی را از بازار خارج کند، بر قدرت خرید اکثر سرمایه‌گذاران تاثیر می‌گذارد و باعث می‌شود پول بیشتری از ارزهای دیجیتال خارج شود.

چنین کاهشی می‌تواند بازار را چند سال عقب بیاندازد و آن را در پایین‌ترین سطح سال ۲۰۲۰ قرار دهد. اگر بازار رمزارز به روند بازار سهام ادامه دهد که در سال جاری در نزول مداوم بوده است، کاهش شدید نقدینگی باعث می‌شود که بازار سهام به‌طور قابل‌توجهی تکان بخورد و تاثیر نامطلوبی در بازار رمزارزهای دیجیتال ایجاد کند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۲۱ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۴.۸۶ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۶.۳۱ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۱۵ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۸۱.۱۲ میلیارد دلار است که ۵۵.۸۱ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۶.۴۶ میلیارد دلار است که ۷.۹۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۹.۸۳ میلیارد دلار است که ۸۶.۰۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

به روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۸:۰۰ صبح به وقت شرقی)

 این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین
قیمت: ۲۹ هزار و ۶۰۳.۳۶ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۶۷  درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۵۵ درصد کاهش

۲- اتریوم
قیمت: هزار و ۷۵۴.۵۲ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۶.۱۵ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۱۱.۹۶ درصد کاهش

 ۳- بایننس کوین
قیمت: ۲۸۶.۷۲ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۶.۴۵ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۰.۶۵ درصد کاهش

۴- تتر
قیمت: ۰.۹۹۹۳ دلار  
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد کاهش

۵- سولانا
قیمت: ۳۹.۵۶ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۷۲ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۷.۱۳  درصد کاهش

۶- کاردانو
قیمت: ۰.۵۹۱۶ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۱۱ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۴۵ درصد افزایش

۷- ریپل
قیمت: ۰.۳۸۸۳ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۴۵ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۷.۲۹ درصد کاهش

۸- پولکا دوت
قیمت: ۹.۱۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۶.۸۲ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۳.۶۲ درصد کاهش

۹ - یو اس دی کوین
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد افزایش

۱۰- دوج کوین
قیمت: ۰.۰۷۹۳ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۲۸ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۴۰ درصد کاهش
کد مطلب: 68767
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام