۰
plusresetminus
سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۸

پیش‌بینی‌ها از کاهش درآمد اسنپ

ایتنا - ​​​​​​​اسنپ با اعلام این که اقتصاد سریع‌تر از حد انتظار قبلی وخامت پیدا کرده است، پیش بینی خود از درآمد سه ماهه را پایین برد.
پیش‌بینی‌ها از کاهش درآمد اسنپ

اسنپ در اظهارنامه به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا اعلام کرد: از اواخر آوریل فضای اقتصادکلان با سرعت بیش از حد انتظار، وخامت بیشتری پیدا کرده است. در نتیجه، تصور می‌رود این شرکت درآمد و درآمد با احتساب بهره، مالیات و استهلاک پایین‌تر از کف پیش بینی شده برای سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ را گزارش کند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، ارزش سهام اسنپ ۳۱ درصد، آلفابت ۳.۶ درصد و آمازون ۲.۲ درصد کاهش پیدا کرد. معاملات نزدک هم نزول کرد و معامله‌گران اسنپ را مقصر دانستند.

بازار سهام آمریکا روز دوشنبه تحت تاثیر رشد سهام بانکها و فناوری، در سطح بالاتری بسته شد اما این رشد پس از طولانی‌ترین رشته کاهش هفتگی وال استریت از زمان فروپاشی حباب دات کام در بیش از ۲۰ سال قبل که سرمایه گذاران را مضطرب کرده بود، روی داد.

ایوان اشپیگل، مدیرعامل اسنپ، در یادداشتی به کارمندان اعلام کرد این شرکت روند استخدام را امسال آهسته می کند و فهرست گسترده‌ای از مشکلات گسترده را تشریح کرد. وی گفت: مانند بسیاری از شرکتها، ما همچنان با رشد تورم و نرخهای بهره، کمبودهای زنجیره تامین و اختلالات نیروی کار، تغییرات سیاسیت پلتفرم، تاثیر جنگ در اوکراین و مسائل دیگر روبرو هستیم.

اسنپ ماه گذشته رشد درآمد سه ماهه دوم را ۲۰ تا ۲۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته پیش بینی کرده بود.

پیش از این شرکت‌هایی نظیر اوبر تکنولوژیز و مِتا پلتفرم (شرکت مادر فیس بوک) در بیانیه‌هایی اعلام کرده بودند هزینه‌ها و استخدام را محدود خواهند کرد.

اشپیگل در این یادداشت اعلام کرد اسنپ بودجه باقی سال را ارزیابی خواهد کرد و از مدیران خواهد خواست هزینه را برای صرفه جویی بیشتر، بازبینی کنند.

بر اساس گزارش رویترز، بعضی از استخدام‌های برنامه ریزی شده به سال آینده موکول می شود با این حال این شرکت انتظار دارد پیش از پایان امسال، بیش از ۵۰۰ نفر را استخدام کند.
کد مطلب: 68634
برچسب ها: اسنپ چت
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام