۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۲

بررسی کاربرد و مزایای نصب انواع کرکره برقی

با خرید کرکره برقی از ایپاکو می توانید اطمینان حاصل کنید که یک محصول با کیفیت و مقاوم را با قیمتی مناسب خریداری کرده اید که طول عمر مناسبی هم خواهد داشت.
بررسی کاربرد و مزایای نصب انواع کرکره برقی
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



مزایای نصب کرکره برقی سبب شده است که در ساختمان های مختلفی از آنها استفاده شود. بیشتر ساختمان های امروزی دارای کرکره برقی هستند.
 

چرا کرکره برقی بخریم ؟


کرکره برقی ، دربی است که بدون دخالت دست و با استفاده از ریموت باز و بسته می شود. این نوع درب ها ، در مکان های مختلفی از جمله ساختمان های مسکونی ، مجتمع های تجاری ، پارکینگ مراکز درمانی و ... به کار می روند. استفاده از کرکره های دستی و قدیمی ، مشکلات زیادی دارد. صرف نیروی زیاد برای باز و بسته کردن درب ، امنیت پایین ، زنگ زدگی ، وزن بالا ، عایق نبودن ، انتقال سرو صدا ، ایجاد سروصدا هنگام باز و بسته شدن و ... از جمله مشکلات استفاده از کرکره های دستی و قدیمی است.
کرکره برقی به دلیل اینکه مشکلات کرکره های دستی را ندارد ، جایگزین آن شده است. امروزه در کمتر ساختمانی است که از کرکره برقی استفاده نکنند. اگر شما هم می خواهید دلایل خرید کرکره برقی را بدانید ، تا انتها این مطلب را بخوانید.
 

مهمترین و اصلی ترین مزایای نصب کرکره برقی چیست ؟


مهمترین مزایای استفاده از کرکره اتوماتیک ، موارد زیر است.
 

سهولت استفاده


استفاده از کرکره برقی نیازی به خارج شدن از اتومبیل برای باز و بسته کردن آن ، ندارد. شما به راحتی کلید ریموت را فشار داده تا درب باز و بسته شود. باز و بسته کردن کرکره دستی ، وقت و انرژی زیادی از شما می گیرد. کرکره برقی کار را برای شما آسان نموده و شما را از شر این مشکل راحت نموده است.
 

کاهش آلودگی صوتی


برخی از مدل های کرکره برقی ، عایق صوت می باشند. به دلیل متریالی که در این نوع کرکره ها به کار رفته است ، از انتقال صدا پیشگیری می شود. برای ساختمان هایی که در مکان های شلوغ و پر ازدحام است ، کرکره برقی بسیار مناسب است. یکی دیگر از مزایای کرکره اتوماتیک ، ممانعت از عبور گرد و غبار و آلودگی است.
 

امنیت بالا ، از مزایای نصب کرکره برقی


کرکره برقی بسیار مقاوم و پایدار است. نصب کرکره اتوماتیک می تواند مانع بزرگی بر سر راه سارقان شود. باز و بسته کردن کرکره اتوماتیک از بیرون ، تنها با استفاده از ریموت انجام می شود. سارقین کار بسیار سختی برای ورود به ساختمان های دارای کرکره برقی دارند. زیرا کرکره برقی در برابر ضربه و دستکاری کردن ، بسیار مقاوم و استوار است.
 

حفظ انرژی


برخی از انواع کرکره برقی ها دارای متریالی هستند که عایق انرژی هستند. در نتیجه ، انرژی سرمایشی یا گرمایشی داخل ساختمان به بیرون منتقل نمی شود. صرفه جویی در مصرف انرژی ، یکی از موضوعات مهم روز جامعه است. بنابراین لازم است با نصب انواع درب اتوماتیک در ساختمان ها ، از هدر رفت انرژی جلوگیری کنید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع درب اتوماتیک بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
https://www.ipaco-er.com/automatic-door/automatic-door-price/automatic-door-price-calculation.html


سازگاری با آب و هوای مختلف ، از مزایای نصب کرکره برقی


کرکره برقی با آب و هوای گوناگون سازگار است. در مناطقی که بسیار سرد هستند و در مناطقی که بسیار گرم هستند ، می توان کرکره برقی نصب نمود. بدون اینکه سرما یا گرمای شدید ، به درب آسیب وارد کند. حتی بارش های شدید نمی تواند کوچکترین آسیبی به کرکره وارد کند. کرکره های دستی و قدیمی در اثر بارندگی ، زنگ زده و می پوسند.
 

کاربرد کرکره برقی چیست ؟


کرکره برقی در مکان های مختلفی کاربرد دارد. در برخی از غرفه ها یا کیوسک ها ، از کرکره برقی استفاده می کنند. در پارکینگ ساختمان های مختلف اعم از ساختمان های اداری ، تجاری ، مسکونی و ... کرکره برقی نصب می کنند. برای محافظت از محفظه بار ماشین ها ، کرکره برقی نصب می کنند.
در اکثر فروشگاه ها و مغازه ها از کرکره برقی استفاده می کنند. کرکره برقی می تواند برای پنجره ها مورد استفاده قرار بگیرد. استفاده از کرکره برقی برای پنجره ها سبب افزایش امنیت ساختمان می شود. افزایش امنیت ، یکی از مزایای نصب کرکره برقی برای پنجره است. امکان تنظیم نور ساختمان ، از دیگر مزایای مهم کرکره برقی پنجره می باشد.
 

انواع مختلف کرکره برقی چیست ؟


درب های کرکره ای را از نظر جنس به چندین نوع دسته بندی می کنند. درب های کرکره ای آلومینیومی ، درب های کرکره ای پلی کربنات ، کرکره های M.S و ... از جمله این کرکره ها هستند.
کرکره برقی ها را از نظر مکان نصب به دو نوع کرکره برقی های روکار و توکار تقسیم می کنند. باکس بالای کرکره برقی های روکار را در نمای بیرونی ساختمان تعبیه می کنند. باکس بالای کرکره برقی های توکار را در درون ساختمان تعبیه می کنند.
کرکره برقی ها را از نظر ظاهر به چندین نوع شامل کرکره برقی های یکپارچه ، کرکره های گریل ، کرکره های مشبک و ... تقسیم می کنند. مزایای نصب کرکره برقی های مشبک شامل افزایش امنیت ، استحکام و مقاومت ، زیبا بخشی به نما و ... می باشد.
 

قیمت کرکره برقی چقدر است ؟


قیمت کرکره برقی با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. ابعاد کرکره برقی ، نوع کرکره ، نوع موتور کرکره اتوماتیک ، نوع تیغه کرکره، قابلیت های اضافی آن ، کیفیت متریال به کار رفته ، کیفیت ساخت کرکره برقی و ... از عواملی هستند که بر قیمت کرکره برقی اثرگذار می باشند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت انواعکرکره های برقی بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
https://www.ipaco-er.com/%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%DA%A9%D8%B1%DA%A9%D8%B1%D9%87/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%DA%A9%D8%B1%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C.html

انواع موتور کرکره برقی شامل موتور ساید ، موتور توبولار و سانترال می باشد. موتورهای ساید ، قدرت و کیفیت بهتری دارند. در نتیجه موتورهای ساید قیمت بالاتری در مقایسه با موتورهای توبولار دارند.
با توجه به اینکه یکی از مزایای نصب کرکره برقی افزایش امنیت و حفاظت از اموال شما می باشد ، خرید آن به هر قیمتی مقرون به صرفه می باشد. بنابراین مسئله ای که برای خریداران باید در اولویت باشد ، کیفیت و مقاومت کرکره برقی است. در وهله ی بعدی ، باید به قیمت آن توجه نمود.
کرکره برقی هایی که دارای امکانات اضافی مانند برق اضطراری ( UPS ) می باشند ، قیمت بالاتری دارند. با خرید کرکره برقی از ایپاکو می توانید اطمینان حاصل کنید که یک محصول با کیفیت و مقاوم را با قیمتی مناسب خریداری کرده اید که طول عمر مناسبی هم خواهد داشت.
 
کد مطلب: 68580
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام