کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

«یوتیوب گو» تعطیل می‌شود

15 ارديبهشت 1401 ساعت 10:14

ایتنا - ​​​​​​​"یوتیوب گو" (YouTube Go) که نسخه سبک اپلیکیشن اصلی یوتیوب گوگل بود، در ماه اوت تعطیل خواهد شد.




یوتیوب اپلیکیشن "گو" را برای کاربرانی ساخته بود که اتصال اینترنتی ضعیفی داشتند و قیمتهای بالای دیتای موبایل و گوشیهای ارزان قیمت، مانع دسترسی آنها به اپلیکیشن اصلی یوتیوب شده بود. اما اکنون تیم یوتیوب می‌گوید از زمان راه اندازی شدن "یوتیوب گو" در سال ۲۰۱۶، یوتیوب در اپلیکیشن اصلی خود بهبودهایی صورت داده است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، بعضی از ارتقاهای انجام گرفته اجازه می‌دهد اپلیکیشن اصلی یوتیوب در گوشیهای رده پایین و برای افرادی که سرعت اینترنت کندتری دارند، روان‌تر اجرا شود. تیم یوتیوب اعلام کرد روی کنترلهای جدیدی کار می کند که به افراد کمک می کنند اگر دسترسی محدودی به یوتیوب دارند، مصرف دیتای موبایل خود را کمتر کنند با این حال به زمان عرضه این قابلیت‌ها اشاره نکرد. اکنون توصیه شده که کاربران "یوتیوب گو"، اپلیکیشن اصلی یوتیوب را دانلود کنند که برخلاف نسخه سبک خود، اجازه می دهد افراد اظهارنظر کرده، پست ارسال کنند، محتوا ایجاد کنند و از حالت تاریک استفاده کنند.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، "یوتیوب گو" پیش از این که از نسخه آزمایشی بتا خارج شود و در سال ۲۰۱۷ در دسترس همه کاربران قرار گیرد، ابتدا در هند و اندونزی عرضه شده بود. یوتیوب در سال ۲۰۱۸ این اپلیکیشن را در بیش از ۱۳۰ کشور عرضه کرد و کاربران بیشتری توانستند این اپلیکیشن ۱۰ مگابایتی را دانلود کنند. اکنون زمان خداحافظی با این اپلیکیشن فرا رسیده است.


کد مطلب: 68416

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/68416/یوتیوب-گو-تعطیل-می-شود

ايتنا
  https://www.itna.ir