۰
plusresetminus
چهارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۲

نسخه بتای اندروید 13 برای گوشی‌های پیکسل عرضه شد

ایتنا - نسخه بتای ۱ شامل تمامی ارتقاها از Developer Preview ۲ اندروید ۱۳ خواهد بود از جمله این الزام که اپلیکیشنها باید برای ارسال نوتیفیکیشن اجازه بگیرند.
نسخه بتای اندروید 13 برای گوشی‌های پیکسل عرضه شد

گوگل به وعده خود برای عرضه نخستین نسخه بتای اندروید ۱۳ در آوریل عمل کرد و این نرم افزار را برای گوشی‌های پیکسل منتشر کرد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، این شرکت نسخه بتای ۱ اندروید ۱۳ را برای مدلهای پیکسل ۴ تا پیکسل ۶ و ۶ پرو را منتشر کرد. این نسخه آزمایشی شامل سه قابلیت جدید است که دو قابلیت برای طراحان است اما کنترلهای مجوز دقیق‌تر برای فایل‌های رسانه‌ای اشتراک گذاری شده وجود دارد.

نسخه بتای ۱ شامل تمامی ارتقاها از Developer Preview ۲ اندروید ۱۳ خواهد بود از جمله این الزام که اپلیکیشنها باید برای ارسال نوتیفیکیشن اجازه بگیرند. همچنین در این نسخه، یک فوتو پیکر جدید، Bluetooth LE Audio و پشتیبانی برای ابزارهای MIDI ۲.۰ به جای USB مشاهده خواهید کرد.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، هر کسی می تواند این نسخه آزمایشی را نصب کند اما مانند انتشارهای قبلی، شاید نخواهید چنین نسخه‌ای را در گوشی اصلی که دارید، امتحان کنید. اگرچه نسخه‌های بتا عموما قابل اطمینان هستند اما گوگل انتظار ندارد تا ژوئن روی ثبات پلتفرم تمرکز کند و نسخه نهایی اندروید ۱۳ تا پس از ژوییه منتشر نخواهد شد. این برای طراحانی که می خواهند برنامه‌هایشان را تا زمان قابل دسترس شدن این سیستم عامل برای عموم مردم آماده کنند، اهمیت دارد.
کد مطلب: 68364
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام