۲
۰
plusresetminus
جمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۴

همه فرزندان ایلان ماسک!

ایتنا - ایلان ماسک، تاجر آمریکایی ، پدر شش پسر و یک دختر است.
همه فرزندان ایلان ماسک!

نسل ایلان ماسک به رشد خود ادامه می‌دهد. غول تسلا و شریک گاه‌ و‌بیگاه زندگی او، گرایمز، در دسامبر ۲۰۲۱ مخفیانه به فرزند دوم خود، دختری به نام اگزا دارک سایدریل که از طریق رحم جانشین متولد شد، خوشامد گفتند. 
این کودک با نام غیرمعمولش که اغلب با نام «وای» (Y) خطاب می‌شود به شش فرزند دیگر ماسک می‌پیوندد: گریفین، خاویر، کای، ساکسون، دامیان و ایکس. 
در ادامه با فرزندان این تاجر میلیاردر و مادرانشان آشنا شوید: 

نوادا الکساندر ماسک 
پس از ازدواج در ژانویه ۲۰۰۰، ماسک و نویسنده کانادایی، جاستین ویلسون، در سال ۲۰۰۲ صاحب فرزندی به نام نوادا الکساندر شدند. نوادا در ۱۰ هفتگی بر اثر سندرم مرگ ناگهانی نوزاد یا SIDS درگذشت. 
 
گریفین و خاویر ماسک 
ماسک و ویلسون پس از از دست دادن فرزند اول خود به روش لقاح مصنوعی یا آی‌وی‌اف روی آوردند تا خانواده خود را بزرگ‌تر کنند. ویلسون دو پسر دوقلو گریفین و خاویر ماسک را در آوریل ۲۰۰۴ به دنیا آورد. پسرها اکنون ۱۷ سال دارند. 
 
کای، ساکسون و دامیان ماسک 
این زوج سابق همچنین از روش لقاح مصنوعی یا آی‌وی‌اف برای خوش‌آمدگویی به پسران سه‌قلویشان کای، ساکسون و دامیان در ژانویه ۲۰۰۶ استفاده کردند. این سه پسر اکنون ۱۶ سال دارند. 
 ماسک و ویلسون در سال ۲۰۰۸ از هم جدا شدند و حضانت مشترک پنج پسر خود را دارند. 

 


X AE A-XII  ماسک 
ماسک پس از ازدواج با تالوله رایلی، ستاره «وست ورلد» و رابطه کوتاهی با امبر هرد، در ماه می ۲۰۱۸ با گریمز، خواننده، آشنا شد. او پسرشان X AE A-XII را در می ۲۰۲۰ به دنیا آورد. X اکنون یک ساله است. 
 
ایکس  در ابتدا X Æ A-۱۲ نام داشت، اما «Æ» و «۱۲» به‌دلیل اینکه بخشی از الفبای انگلیسی نبود، قوانین کالیفرنیا را نقض کردند و والدینش مجبور شدند نام او را تغییر دهند. 

در سپتامبر ۲۰۲۱ گزارش شد که ماسک و گریمز از هم جدا شدند. 

اگزا دارک سیدرال ماسک  
گرایمز در مارس ۲۰۲۲ فاش کرد که او و بنیانگذار اسپیس‌اکس صاحب اولین دخترشان، اگزا دارک سیدرال ماسک (Exa Dark Sideræl)، از طریق رحم جانشین شده‌اند. آن‌ها پس از اینکه فرزند دیگرشان X نامگذاری شد، به دخترشان لقب Y دادند. 
 گرایمز در مصاحبه با نشریه ونیتی فر از ماسک به‌عنوان «دوست پسر» خود یاد کرد، اگرچه رابطه‌شان را «سیال» خواند. با این حال ساعاتی پس از انتشار داستان تیتر یک آن‌ها، او در توییتی نوشت که دوباره از هم جدا شده‌اند.

منبع: ایندیپندنت
کد مطلب: 68357
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
چه زندگی چندشی داره
اذرگون
feedback
Iran, Islamic Republic of
الگوی خوبیه برای افزایش جمعیت
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام