۰
plusresetminus
سه شنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۳
واکنش بنیانگذار توییتر به خرید این شرکت توسط ایلان ماسک

جک دورسی: توییتر نباید متعلق به کسی باشد

ایتنا - جک دورسی، بنیانگذار و مدیر عامل سابق توئیتر، ایلان ماسک را تنها راه حلی دانست که توانایی تغییر آینده این شبکه اجتماعی را دارد.
جک دورسی: توییتر نباید متعلق به کسی باشد

جک دورسی، بنیانگذار توئیتر و مدیر عامل سابق آن گفت که به ایلان ماسک، به عنوان تنها راه حل مشکلات شبکه اجتماعی توئیتر اعتماد دارد و در عین حال تأکید می‌کند که این شرکت نباید متعلق به کسی باشد.

به گزارش ایتنا و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اظهارات دورسی چند ساعت پس از آن بیان شد که توئیتر با ماسک، بنیانگذار تسلا و اسپیس ایکس، قرارداد فروش ۴۴ میلیارد دلاری را امضا کرد. دورسی در نوامبر سال گذشته از سمت مدیرعاملی توئیتر کنار رفت و پاراگ آگراوال که مدیر ارشد فناوری شرکت بود، جایگزین او شد.

دورسی می‌گوید: در اصل، من فکر نمی‌کنم کسی باید مالکیت یا اداره توئیتر را بر عهده داشته باشد. توئیتر باید یک کالای عمومی باشد، نه یک شرکت. با این حال برای حل مشکل شرکت بودن آن، ایلان ماسک تنها راه‌حلی است که من به آن اعتماد دارم. دورسی افزود که هدف ماسک ایجاد یک پلتفرم قابل اعتماد و فراگیر است.

دورسی همچنین از خصوصی کردن این پلتفرم حمایت کرد و گفت: توئیتر به عنوان یک شرکت همیشه تنها مسئله و البته بزرگترین پشیمانی من بوده است که تاکنون به وال استریت تعلق داشته و پس گرفتن آن از وال استریت اولین قدم صحیح است.

با توجه به صحبت‌های دورسی او فکر می‌کند ایده‌های ماسک در مورد توئیتر در مسیر درستی قرار دارد. از سوی دیگر، ماسک گفته است که به این معامله به عنوان راهی برای کسب درآمد نگاه نمی‌کند.
کد مطلب: 68343
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام