۰
plusresetminus
دوشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۵۶
براساس شایعات؛

آیفون 14 با قلم اپل عرضه می‌شود

ایتنا- شایعه‌ها درباره عرضه آیفونی با قلم اپل از سال 2017 شنیده می‌شد اما این گمانه زنی‌ها امروز و برای آیفون‌های سری 2022 به حداکثر خود رسیده است.
آیفون 14 با قلم اپل عرضه می‌شود
شایعه‌ها درباره عرضه آیفونی با قلم اپل از سال 2017 شنیده می‌شد اما این گمانه زنی‌ها امروز و برای آیفون‌های سری 2022 به حداکثر خود رسیده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، دلیل تاخیر اپل برای عرضه آیفونی مجهز به قلم، این است که این کمپانی به طور معمول قابلیت هایی را برای کاربران عرضه می‌کند که از موفقیت آن مطمئن است و به نظر می‌رسد که اپل هنوز درباره استقبال عموم از آیفونی مجهز به قلم تردید دارد و به همین منظور عرضه این قابلیت را به تاخیر انداخته است.
 
از طرفی برخی از تحلیل گران اپل بر این باور هستند که اگر این کمپانی یک یا دو مدل هر سال خود را با قلم عرضه کند، یعنی 25 تا 50 درصد از همراه‌های هوشمند سالانه خود را به این ویژگی تجهیز کرده است و در صورت شکست و عدم فراگیری عمومی ضرر بزرگی به این کمپانی وارد می‌شود.
 
 
 
اما از طرف دیگر سامسونگ که به نوعی راهبر عرضه همراه‌های هوشمند مجهز به قلم است هر سال مدل‌های بی شماری از تلفن‌های همراه خود را در خطوط تولید S، A، J، Z و M به بازار عرضه می‌کند. پس اگر کاربران در پی خرید همراه هوشمندی فاقد قلم باشند جایگزین‌های بسیاری دارند و لازم نیست 25 تا 50 درصد از انتخاب‌های خود را به دلیل برخورداری از قلم فاکتور بگیرند.
 
البته هیچ چیز غیر ممکن نیست و سلیقه کاربران ممکن است روزی به سمت همراه‌های هوشمند قلم دار تغییر کرده یا نرم افزارهای بیشتری به گونه‌ای طراحی شوند که برای این قلم‌ها کاربری تعریف کنند. البته این امر زمان بر است. از طرفی اپل نیز معمولا همراه‌های هوشمند خود را از نو بازطراحی ‌نمی‌کند و تنها به اعمال تغییراتی کوچک در ظاهر آنها می‌پردازد. پس شاید تغییر طراحی آیفون به نفع جای دادن قلمی در بدنه چند سال زمان ببرد.
 
البته نباید فراموش کرد اپل با چالش طراحی قلم نیز دست و پنجه نرم می‌کند. این کمپانی باید قلمی را طراحی کند که علاوه بر کارایی بالا، به حدی ظریف و کم وزن باشد که به راحتی و بدون بزرگ‌تر کردن حجم آیفون‌ها بتواند در بدن دستگاه‌های یاد شده جای بگیرد.
کد مطلب: 68287
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام