کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

‎⁨ادنگاه معتبرترین آژانس دیجیتال مارکتینگ فعال در حوزه ی تبلیغات گوگل⁩

30 فروردين 1401 ساعت 13:16

این آژانس می‌تواند خدمات متنوعی از جمله طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینستاگرام، تبلیغات اپلیکیشن موبایل و تولید محتوا را در اختیار شما قرار دهد.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



استفاده کردن از تبلیغات گوگل یکی از هدفمند ترین و موثرترین روش‌های تبلیغاتی است که کسب و کار ها می‌توانند در فضای آنلاین با استفاده از آن کسب‌و‌کار خود را در در معرض دید کاربران بسیار زیادی قرار دهند. آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ با پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب و مدیریت صحیح کمپین‌ها کمک می‌کنند تا تبلیغات شما در گوگل بهتر دیده شود. در واقع با استفاده از این کلید واژه‌ها تنها کاربران هدفی به وب سایت مراجعه می‌کنند که در نهایت احتمال خرید یا استفاده کردن از خدمات را بالا می‌برند. این یعنی افزایش نرخ تبدیل، افزایش بازدهی و کم شدن هزینه تبلیغات که همین امر مهمترین نکته برای یک کسب و کار اینترنتی است.
در سمت دیگر کسب‌و‌کارهایی وجود دارند که همواره به دنبال قیمت تبلیغات گوگل هستند و می خواهند بدانند که با چه هزینه هایی می‌توان تبلیغاتی را انجام داد. زمانی که صحبت از تبلیغات گوگل می‌شود بسیاری تصور می‌کنند که چون هزینه‌ها به صورت ارزی حساب می‌شود باید هزینه بسیار زیادی را پرداخت کنند تا بتوانند بازدید اندکی را به دست آوردند. اما هدف از برگزاری چنین کمپین‌های تبلیغاتی صرفا جذب ترافیک نیست بلکه تمامی این کمپین‌ها اجرا می‌شوند تا ترافیک هدفمند را به سایت شما ارجاع دهند. تفاوت بسیار زیادی میان ترافیک و ترافیک هدفمند وجود دارد و اگر بتوانید با استفاده کردن از تبلیغات ترافیک هدفمند را به سمت سایت خود هدایت کنید فروش و درآمد کسب و کار شما بیشتر می‌شود و می‌توانید آن را گسترش دهید.
 

تبلیغات گوگل ادز (Google Ads) چیست؟


گوگل ادز چیست یکی از مهمترین سوالاتی است که کاربران همواره با آن مواجه می‌شوند و می‌خواهند بدانند که دقیقاً از چه سرویسی برای تبلیغات استفاده می‌کنند. گوگل ادوردز یا همان گوگل ادز، پلتفرم تبلیغاتی شرکت گوگل است و کاربران می‌توانند از این طریق سایت خود را در نتایج  موتور جستجوی گوگل در جایگاه ویژه‌ای قرار دهند البته که روش‌های مختلفی برای تبلیغات با استفاده از این پلتفرم وجود دارد اما تبلیغات در سرچ گوگل یکی از مهم‌ترین روش‌هایی است که کسب‌و‌کار ها می‌توانند با استفاده کردن از آن امکان دریافت رتبه‌های اول گوگل را در کوتاه‌ترین زمان داشته باشند.
 با استفاده کردن از این روش عبارات یا کلمات کلیدی مورد نظر خود را در این پلتفرم وارد می‌کنید و با راه اندازی کمپین، تبلیغ شما تنها به مخاطبانی نمایش داده می‌شود که کلمات و عبارات کلیدی مورد نظر شما را جستجو کرده‌اند. این یعنی شما به کاربران هدف خود دست پیدا می‌کنید و می‌توانید ترافیک هدفمندی را به سایت خود هدایت کنید. اما چرا به این روش تبلیغات کلیکی گفته می‌شود؟ شما تنها به ازای هر کلیکی که روی تبلیغ انجام می‌شود و فرد وارد سایت می‌شود، هزینه‌ای را پرداخت می‌کنید که به آن هزینه به ازای هر کلیک (CPC) گفته می‌شود.
استفاده کردن از این روش مزایا و معایبی دارد که برخی از مزایای آن را در ادامه معرفی می‌کنیم. اما مطمئناً معایبی که می‌توان برای آن در نظر گرفت این است که افراد بدون آگاهی در مورد نحوه تبلیغات و قوانینی که برای این کار وجود دارد اقدام به اجرای کمپین‌های تبلیغاتی با استفاده از این روش می‌کنند و در نهایت نمی‌توانند انتظاری که از تبلیغ مورد نظر داشته‌اند را دریافت کنند. چنین شرایطی باعث می‌شود تا افراد دیگر از این سرویس استفاده نکنند و تمامی هزینه‌ای که برای آن پرداخت کرده‌اند را بیهوده بشمارند.
 ما راهکاری را به شما معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن بتوانید به کسب و کار خود کمک کنید و همچنین با صرف هزینه کمتر، بهترین تبلیغات را برای کسب و کار راه اندازی کنید. ما در این مقاله قصد داریم ضمن این که اطلاعات خوبی را در مورد تبلیغات گوگل در اختیارتان قرار دهیم آژانس دیجیتال مارکتینگ ادنگاه را هم معرفی کنیم که در زمینه تبلیغات آنلاین فعالیت می‌کند و به عنوان بهترین و معتبرترین گزینه برای تبلیغات گوگل شناخته می‌شود. استفاده کردن از خدمات این آژانس مزایای بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد که در نهایت تمامی این مزایا به موفقیت و رشد کسب و کار شما کمک می‌کند. این تیم توانسته‌اند کمپین‌های بسیار زیادی را مدیریت کنند و در این بین شرکت های بزرگی نیز کمپین‌های تبلیغاتی خود را با کمک از این آژانس انجام داده‌اند و از این طریق نتایج بسیار خوبی را دریافت کردند. حاصل کسب تمامی این تجربیات در اختیار افرادی قرار گرفته که می‌خواهند به سرعت در گوگل دیده شوند و از این طریق کاربران هدف خود را به سایت هدایت کند.
 

چرا گوگل ادز بهترین گزینه برای تبلیغ کسب و کارها است؟


در این بخش می‌خواهیم دلایلی را بازگو کنیم که ثابت می‌کند گوگل ادز به عنوان بهترین گزینه برای تبلیغ کسب و کار شما در نظر گرفته می‌شود. تمامی خدماتی که مرتبط با تبلیغات در گوگل و اینستاگرام است را می توانید از ادنگاه دریافت کنید.
 

همانگونه که می‌دانید گوگل به عنوان محبوب ترین و پرکاربردترین موتور جستجو در جهان شناخته می‌شود و روزانه تعداد بسیار زیادی از کاربران ایرانی برای دریافت پاسخ سوالات یا برای خرید محصولات و استفاده کردن از خدمات مختلف نیازهای خود را در گوگل جستجو می‌کنند. در واقع می‌توان اینگونه گفت که اولین نقطه از سفر مشتری در بسیاری از موارد جستجو در گوگل است. بسیاری از کسب‌و‌کارها توسط گوگل پیدا می‌شوند و اگر کسب‌و‌کار آنلاین موفقی را می‌بینید مطمئناً بسیاری از آن‌ها از گوگل استفاده کرده‌اند و ورودی‌های بسیار زیادی را به سمت سایت خود هدایت کردند و با تبدیل آن‌ها به مشتری به چنین موفقیت‌هایی رسیدند.
 در واقع می‌توان اینگونه گفت که تبلیغات در گوگل بسیار هدفمند است و همان کاربری را به سایت شما هدایت می‌کند که به عنوان مشتری بالقوه شما شناخته می‌شود. همچنین در بین ابزارهای تبلیغاتی بسیار زیادی که وجود دارند گوگل ادز به عنوان بهترین آن‌ها شناخته می‌شود چرا که نرخ تبدیل کاربر به مشتری بسیار بالایی دارد.
 

 آژانس دیجیتال مارکتینگ ادنگاه


حال که با تمامی مزایای تبلیغ در گوگل آشنا شدید نوبت به این می‌رسد که آژانس دیجیتال مارکتینگ ادنگاه را معرفی کنیم که سابقه چندین ساله در زمینه دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی دارد و به صورت تخصصی کمپین‌های تبلیغات گوگل را برای کسب و کارها اجرا می‌کند که بسیاری از این کسب و کار ها توانسته‌اند به موفقیت‌های بزرگی با کمک این آژانس دست پیدا کنند.
 
 

جمع بندی

در این مقاله معتبرترین آژانس دیجیتال مارکتینگ فعال در زمینه تبلیغات گوگل را به شما معرفی کردیم و حال می‌توانید با استفاده از ادنگاه تبلیغات خود در گوگل را شروع کنید و از همین امروز فروش خود را افزایش دهید. بهتر است ابتدا به وب سایت ادنگاه سر بزنید. این آژانس می‌تواند خدمات متنوعی از جمله طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینستاگرام، تبلیغات اپلیکیشن موبایل و تولید محتوا را در اختیار شما قرار دهد. برای شروع می‌توانید درخواست خود را برای دریافت مشاوره رایگان در وب سایت ادنگاه ثبت کنید و بهترین راهکار را با توجه به کسب‌وکار خود دریافت کنید.

 


کد مطلب: 68266

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/68266/ادنگاه-معتبرترین-ا-ژانس-دیجیتال-مارکتینگ-فعال-حوزه-ی-تبلیغات-گوگل

ايتنا
  https://www.itna.ir