۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۶

بررسی افزایش قیمت اینترنت در کمیسیون صنایع

ایتنا - عضو کمیسیون صنایع و معادن: چناچه افزایش قیمتها قانونی باشد و همچنین استدلالهایی که مطرح می شود صحیح باشد از نظر مجلس افزایش قیمت مانعی ندارد اما در صورتی که این افزایش بیشتر ازحد تعیین شده در قانون باشد با آن مخالفت خواهیم کرد.
بررسی افزایش قیمت اینترنت در کمیسیون صنایع

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن از بررسی افزایش بهای اینترنت در جلسه‌ای با حضور تمام اپراتورها، نماینده ستاد تنظیم مقررات و نماینده وزارت ارتباطات در کمیته فناوری اطلاعات این کمیسیون خبر داد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، مصطفی طاهری گفت: امروز در کمیته فناوری اطلاعات کمیسیون صنایع ومعادن در جلسه ای با تمام اپراتورها، ستاد تنظیم مقررات، وزارت ارتباطات و همچنین مرکز پژوهشهای مجلس موضوع افزایش بهای اینترنت را به طور جدی بررسی می کنیم.

وی درباره رویه مجلس در خصوص افزایش بهای  اینترنت گفت: چناچه افزایش قیمتها قانونی باشد و همچنین استدلالهایی که مطرح می شود صحیح باشد از نظر مجلس افزایش قیمت مانعی ندارد اما در صورتی که این افزایش بیشتر ازحد تعیین شده در قانون باشد با آن مخالفت خواهیم کرد.
کد مطلب: 68250
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
«چناچه افزایش قیمتها قانونی باشد و همچنین استدلالهایی که مطرح می شود صحیح باشد از نظر مجلس افزایش قیمت مانعی ندارد»
این عزیزان و بزرگواران ، استدلال های این مدیران را مورد توجه و بررسی قرار می دهند ، این خوب است ، اما آیا نباید ، در مورد کیفیت خدمات اینترنت هم استدلال های کاربران را مورد توجه قرار دهند؟ در این روزگار که همه امور اقتصادی به نوعی با شبکه های اینترنت پیوند خورده ، آیا نباید انتظار کیفیت خدمات را داشت؟ به عنوان مثال در نقل و انتقال پول برای خرید و فروش سهام با قطعی ، افت سرعت و کیفیت پایین ، بسیاری زیان مالی می بینند ، یا در تهیه دارو که اگر با تأخیر روبرو شود به نوعی به سلامتی و جان بیمار بی توجهی میشود ، در تحصیل و آموزش مجازی هم که همه می دانند چه صدماتی دچار استاد و دانشجو میشود ، و موارد بیشمار دیگر ، آیا زمان آن نرسیده کمی با جدیت کیفیت خدمات را در ازای پرداخت وجوه بررسی کنیم؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام