۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۵۰

تصمیم دولت انگلستان مبنی بر عرضه رسمی NFT

ایتنا- دولت بریتانیا به صورت عمومی اعلام کرد که در راستای سیاست‌های مربوط به ارتقا رمزارزها قصد دارد تا از اولین NFT رسمی این کشور رونمایی کند.
تصمیم دولت انگلستان مبنی بر عرضه رسمی NFT
دولت بریتانیا به صورت عمومی اعلام کرد که در راستای سیاست‌های مربوط به ارتقا رمزارزها قصد دارد تا از اولین NFT رسمی این کشور رونمایی کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، به نظر می‌رسد که دولت انگلستان با آغوش باز دنیای رمزارزها و توکن‌های دیجیتال را پذیرفته است. ریشی سوناک به عنوان وزیر خزانه داری این کشور اعلام کرد که ضرابخانه سلطنتی در تابستان امسال یک NFT رسمی صادر خواهد کرد.
 
البته هنوز اطلاعات زیادی رابطه با این NFT رسمی به دست نیامده است اما جان گلن به عنوان دبیر اقتصادی دولت انگلستان این توکن را به عنوان نمادی از رویکرد آینده نگر این کشور در زمینه فناوری‌های رمزارز بیان کرده است. این NFT به عنوان بخشی از تلاش‌های وسیع‌تر انگلیس در پشتیبانی از فناوری مالی و بالاخص رمزارزها نقش آفرینی می‌کند.
 
به گفته جان گلن دولت انگلیس قصد دارد تا با ایجاد یک «چشم انداز نظارتی پویا» از این  فناوری استقبال کند. این دولت همچنین در تلاش است تا با به تصویب رساندن قانون‌های متعدد از ورود ارزهای پایدار به زیرساخت پرداختی این کشور استقبال کرده. این کشور همچنین وضعیت حقوقی سازمان‌های خودمختار غیرمتمرکز (DAOs) را مورد بررسی قرار خواهد داد و امیدوار است که بتواند عوامل بازدارنده برای صندوق‌های سرمایه‌گذاری را حذف کند.
 
 
 
همچنین اداره رفتار مالی انگلستان این روزها به صورت مداوم آزمون هایی را به سرانجام می‌رساند و امیدوار است که اولین سری از سیاست‌های مرتبط با رمز ارز خود را در ماه مه عرضه کند. دولت نیز با تشکیل گروهی به نام تعامل دارایی‌های رمزنگاری که از اعضایی از بانک انگلیس و FCA تشکیل شده و سالانه 8 جلسه برگزار خواهند کرد، امیدوار است که راه را در رسیدن به اهداف خود در زمینه رمزارز هموار کرده باشد.
 
البته جان گلن در ادامه اظهار داشت که از نگرانی‌های پیرامون رمزارز‌ها نظیر پتانسیل وجود اسکم و آسیب‌های زیست محیطی آن آگاهی دارد. با این حال او پروژه عرضه NFT رسمی و سایر اقدامات دولت را به عنوان فرصتی برای قرارگیری از مسیر رشد و شکوفایی در زمینه رمز ارزها دانست.
 
البته عرضه NFT رسمی آن دسته از منتقدانی که توکن‌ها را مسئول ایجاد کمبود مصنوعی، افزایش انتشار گازهای گلخانه‌ای یا هدر دادن منابع می‌دانند، هیجان‌زده نمی‌کند. با این حال این اقدام نشان دهنده تمایل دولت بریتانیا برای جلب نظر صنعت رمزارزها خواهد بود.
کد مطلب: 68128
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام