۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۱

سالن‌های ویژه با هدف سرگرم‌کننده کردن شارژ خودروی برقی ساخته می‌شوند

ایتنا - این سالن‌های انتظار از نظر مقیاس به مراتب بزرگتر از هرگونه پمپ بنزین معمول خواهند بود؛ هر یک از آنها 20 خروجی شارژ، محل‌هایی برای نشستن، ویترین‌های خودرویی، فضای اختصاصی برای اجرای برنامه‌ها و حتی جزئیات امنیتی خاص خودشان را ارائه خواهند کرد.
سالن‌های ویژه با هدف سرگرم‌کننده کردن شارژ خودروی برقی ساخته می‌شوند
ایستگاه‌های عمومی شارژ خودروی برقی به طرز فزاینده‌ای در آمریکا در حال رشد هستند، ولی همیشه راهی بهتر و کاراتر برای انجام کارها وجود دارد. از جمله شرکت Electrify America که از ایجاد ایستگاه‌های جدید برای خودروهای برقی (EV) خبر داده و قصد دارد 150 سیستم ذخیره‌سازی انرژی باتری (BESS) ارتقاداده شده‌اش را تا پایان سال 2023 برقرا کند، که انرژی را در سایت ذخیره کرده و باری که به شبکه برق تحمیل می‌شود را کاهش خواهند داد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، این شرکت همچنین از ایجاد تاسیسات «نسل بعدی» سخن گفته که به راحتی می‌توانند همزمان به گروه‌های بزرگی از افراد سرویسدهی کنند.
 
الکتریفای امه‌ریکا علاوه بر ارتقاء 150 نقطه شارژ فعلیش با باتری‌های در سایت، در حال استقرار آنچه به آن «سالن شارژ» گفته می‌شود است، و در عین حال یک تجربه شارژ «نسل بعدی» ارائه می‌کند که با بخش‌های انتظاری تکمیل شده که به شکلی همخوان با حس و زیباشناختی بصری شهر‌هایی که در آنها واقعند تزئین شده است.
 
در واقع به نظر می‌رسد که این سالن‌های انتظار از نظر مقیاس به مراتب بزرگتر از هرگونه پمپ بنزین معمول خواهند بود؛ هر یک از آنها 20 خروجی شارژ، محل‌هایی برای نشستن، ویترین‌های خودرویی، فضای اختصاصی برای اجرای برنامه‌ها و حتی جزئیات امنیتی خاص خودشان را ارائه خواهند کرد.
 

همچنین این شرکت قصد دارد تا 500 سایه‌بان که با برق خروشیدی کار می‌کنند را برای 100 ایستگاه شارژ فعلیش در سطح این کشور اضافه کند، و اینگونه توضیح داده است «علاوه بر فراهمسازی حفاظی در برابر آفتاب و رخدادهای آب‌وهوایی، انرژی جذب شده توسط این سایبان‌های خورشیدی برای کمک به تامین برق عملیات‌های این ایستگاه‌ها نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت».
 
این تاسیسات شارژ «پرچمدار» ارتقایافته (شامل «سالن‌های شارژ» و همه) در مراکز عمده شهری در کالیفرنیا و شهر نیویورک واقع خواهند بود. تاسیسات کالیفرنیا قرار است در سانتا باربارا، سان فرانسیسکو، سن دیگو، و به‌ورلی هیلز مستقر شوند. تاسیسات نیویورک نیز در محله‌های منهتن و بروکلین خواهند بود.
کد مطلب: 68065
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام