۱
plusresetminus
شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۰۰

چه گوشی می‌توانیم هدیه دهیم؟

اکنون که شیائومی با تولید گوشی های مقرون به صرفه خود به یکی از غول های صنعت موبایل تبدیل شده، خرید گوشی های این شرکت، به عنوان گزینه مناسبی برای هدیه دادن شناخته می‌شوند.
چه گوشی می‌توانیم هدیه دهیم؟
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



مراحل انتخاب تا خرید هدیه برای فردی عزیز، یکی از دشوارترین کارها برای اغلب مردم است. برای نمونه، خرید کادوی تولد همسر یا هدیه هایی به مناسبت روز پدر یا مادر، افراد را به چالش می‌کشند تا تأثیرگذارترین هدیه ممکن را برای عزیزان خود تهیه نمایند.
در دنیای فناوری امروز، گوشی هوشمند یکی از ارزشمند ترین هدیه ها برای اهدا به عزیزان است تا آنان را با تکنولوژی روز آشنا سازد. اکنون که شیائومی با تولید گوشی های مقرون به صرفه خود به یکی از غول های صنعت موبایل تبدیل شده، خرید گوشی های این شرکت،  به عنوان گزینه مناسبی برای هدیه دادن شناخته می‌شوند.
بنابراین، در این مقاله شرکت تسک میران با ذکر نکاتی که در خرید گوشی شیائومی باید در نظر گرفت، قصد داریم کاربران را در انتخاب گوشی شیائومی مناسب به عنوان بهترین هدیه، راهنمایی کنیم:

سن فرد را در نظر بگیرید!
نخستین نکته در خرید گوشی شیائومی به عنوان یک هدیه، توجه به سن فرد است. اگرکسی که هدیه را دریافت می‌نماید، جوان باشد، یک گوشی جوان پسند با کارایی های متنوع همچون گوشی موبایل شیائومی 11t  (Xiaomi Mi 11t) مناسب می‌باشد.
اما اگر هدیه برای پدر یا مادری است که به تازگی با گوشی های هوشمند آشنا شده‌اند، گوشی میان رده ای با دوربین و پردازنده متوسط جهت برطرف کردن نیازهایی چون تماس برقرار کردن، آشنایی با فضای اینستاگرام و مسیج دادن از طریق واتس اپ، بهتر است.
گوشی های ردمی نوتی همچون ردمی نوت 9  (Xiaomi Redmi Note 9)یا شیائومی ردمی نوت 10 (Xiaomi Redmi Note 10) به عنوان میانه روهایی بین پرچم داران معمولی و میان رده های سطح بالا برای هدیه به افراد بهتر هستند.
 
گوشی هدیه

رنگ مورد علاقه فرد را بشناسید!
نکته دیگر برای خرید گوشی هوشمند در نظر داشتن خانم یا اقا بودن مخاطب است. این مورد بیشتر در انتخاب رنگ گوشی اثرگذار می‌باشد. برای مثال، رنگ نارنجی ردمی 9 (Xiaomi Redmi 9) یا سفید ردمی 9 تی (Xiaomi Redmi 9T) برای خانم ها مناسب تر و رنگ هایی چون مشکی در ردمی نوت 10 برای آقایان شکیل تر هستند.
 
گوشی هدیه

قیمت گوشی بر اساس آن چه که برای عزیزانتان می‌خواهید!
به طور قطع، یکی از عوامل موثر در انتخاب هر نوع هدیه ای، قیمت آن است. اما هنگامی که قصد خرید کادو برای فردی مهم را دارید، در نظر داشته باشید که لزوماً پرداخت هزینه، ارزش هدیه را مشخص نمی‌نماید.
برای مثال اگر گوشی رده بالایی چون شیائومی می 11 اولترا  (Xiaomi Mi 11 Ultra)را برای شخص مورد نظر می‌خرید، توجه داشته باشید که بیشتر زیبایی و نوآوری این گوشی، در قرارگیری صفحه نمایش پشت آن جهت عکاسی سلفی است؛ بنابراین، این محصول گران قیمت، مناسب هدیه دادن به نوجوانان و جوانانی است که مدت زمان بسیاری را برای گرفتن عکس از خود صرف می‌نمایند و به روز بودن تکنولوژی ابزار الکترونیکی مورد استفاده شان در جمع دوستان نیز برای آن ها مهم است.
اما اگر عکاسی با کیفیت دوربین معمولی برای فردی چون پدر شما مهم باشد، دوربین های چهارگانه که در اکثرگوشی های ردمی نوت قرار دارند، پیشنهاد ما هستند. به این دلیل که در اغلب موارد، دوربین اصلی گوشی های ردمی نوت شیائومی مانند گوشی ردمی نوت 8 پرو(Xiaomi Redmi Note 8 Pro) کیفیت 64MP دارند که با سه نوع لنز وکیفیت هایی چون ماکرو، فوق عریض و حسگر عمقی و دوربین سلفی 16MP تکمیل می‌شوند و برای فردی که عکاسی را در کنار ویژگی های متوسط رو به بالایی چون تراشه، دوربین و ظرفیت می‌خواهد، هدیه بسیار خوبی محسوب می‌شوند.
 
گوشی هدیه

شغل فرد را در نظر داشته باشید!
از آن جا که خرید گوشی برای استفاده طولانی مدت و به طور مداوم درطول روز انجام می‌شود، گوشی شیائومی علاوه بر قیمت های مناسب، کاربرد متناسب برای هر فرد را ایجاد کرده است. بنابراین، خرید یک گوشی به نوع استفاده فرد نیز وابسته است.
یعنی اگر برای فرزندتان که دانش آموز یا دانشجو است گوشی شیائومی می‌خرید، سرعت اینترنتی را در نظر بگیرید که برای کلاس آنلاین، آن ها را همراهی کند. اکنون که گوشی های شیائومی چون پوکو ام 3 پرو (Xiaomi POCO M3 Pro 5G) 5G یا ردمی نوت 10 5G (Xiaomi Redmi Note 10 5G) تولید شده‌اند، انتخاب در زمینه سرعت اینترنت، آسان تر گشته است.
ظرفیت ذخیره سازی نیز نکته مهمی برای محصلین می‌باشد. چرا که برنامه کلاس های آنلاین حجیم هستند. بنابراین، می‌توانید گوشی شیائومی با رم  8GBو رام 128 GB می 11 لایت 5 جی (Xiaomi Mi 11 Lite 5G)  را در انتخاب های خود قرار دهید.
 
گوشی هدیه

سرعت را با دقت انتخاب کنید!
اگر قصد دارید گوشی هوشمند هدیه دهید، باید از سرعت پردازش تراشه آن مطلع شوید. برای نمونه اگر می خواهید به همسر خود که علاقه بسیاری به بازی و گیمینگ دارد گوشی هدیه دهید، بهتر است محصولی تهیه کنید که سرعت در پاسخ گویی و دقت بالا در عکس العمل به ضربات و لمس انگشتان را داشته باشد.
پیشنهاد ما در نظر گرفتن گوشی های سری پوکو شیائومی به دلیل وجود تراشه های مخصوص بازی در بیشتر آن هاست. مانند وجود اسنپدراگون 732G و گرافیک آدرنو618  درگوشی پوکو ایکس 3 ان اف سی  (Xiaomi POCO X3 NFC) که آن را برای بازی نسبت به گوشی ردمی 9 سی (Xiaomi Redmi 9C) مناسب تر می‌سازد.
 
گوشی هدیه

همیشه به یاد بمانید!
نکته آخر برای اعطای تأثیرگذاترین هدیه، ماندگاری و جاویدان شدن آن است. اما چگونه می‌توان با هدیه دادن گوشی، در ذهن فرد مورد نظر ماندگار ماند؟ اگرگوشی شیائومی را از نمایندگی معتبر تهیه کنید، گوشی انتخابی شما حتما شامل گارانتی خواهد بود. پیشنهاد می‌دهیم گوشی شیائومی را با گارانتی معتبر تسک میران خریداری کنید تا با ارائه خدمات پس از فروش بی بدیل، بتوانید خاطره هدیه ای بی نظیر را برای عزیزانتان بسازید.
 
کد مطلب: 67997
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام