۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۶

قطع سرویس خرید گوگل‌پلی در روسیه

ایتنا - سرویس پرداخت صورتحساب در گوگل پلی برای کاربران روسی قطع شده است. به این ترتیب کاربران اندروید در این کشور قادر به خرید در اپ یا حق اشتراک اپ‌ها نخواهند بود.
قطع سرویس خرید گوگل‌پلی در روسیه

به دلیل درگیری روسیه و اوکراین بسیاری از شرکت ها فعالیت های خود را در روسیه متوقف کرده اند. یکی از دلایل این امر پیروی از تحریم های محلی و بین المللی علیه روسیه است.

به گزارش ایتنا از مهر، گوگل در اواخر ماه فوریه اعلام کرد به دلیل حمله روسیه به اوکراین، انتشار تبلیغات و محتوا از این کشور را متوقف کرده است.

اما این شرکت در اقدامی جدید سیستم پرداخت صورتحساب گوگل پلی را برای کاربران اندروید در روسیه متوقف کرده است. گوگل در بیانیه رسمی خود اعلام کرد فروشگاه اپ مذکور به دلیل اختلال در سیستم پرداخت، از ۱۰ مارس پرداخت صورتحساب برای کاربران ساکن روسیه را متوقف می کند.

گوگل توضیح داده این اقدام به معنای آن است که کاربران نمی توانند اپلیکیشن و بازی بخرند، در نتیجه پرداخت های حق اشتراک یا هرگونه خرید در اپ مربوط به کالاهای دیجیتال در گوگل پلی روسیه متوقف خواهد شد.

اپلیکیشن های رایگان همچنان در گوگل پلی قابل دسترس و نصب هستند.

همچنین این شرکت آمریکایی اعلام کرد عضویت کاربران در برنامه های این فروشگاه تجدید نخواهد شد یا لغو می شود.

با این وجود عضویت های فعلی کاربران در برنامه ها به عنوان مثال اشتراک یک ماهه یا یک ساله کاربران روسی که قبل از این بیانیه خریده شده تا پایان مهلت مقرر قابل دسترس خواهد بود.
کد مطلب: 67946
برچسب ها: گوگل‌پلی روسیه
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام